
又想起月中出的大人rebornPOSTER...
真的好帥好帥好帥...=///=
想快點買回家...((撞牆
現在才發覺大人reborn其實也是個大帥哥是不是遲了點呢...((掩面
如果全部Arco都有的話多好...((淚奔
((還是呀風最好...=///=((巴死
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝返學
撞倒關關~>w<
之後上去
死啦! 冇簽通告TIM! ((掩面, 撞牆
靈修
睇衛斯理本<<毒誓>>
好好睇好激!!! XDDDD
英文
ME們又玩搶答啦~
ME竟然識讀個隻字!!! XDDDD
煲東瓜((巴死
唉...ME完全聽唔明唉...((撞牆
又要口試啦...((撞牆
睇下ME今次會衰成點啦唉...((淚奔
((<<普通話白痴一名
小息~
宗教
五餅二魚~=w=
小學聽得多啦...((汗
搞到ME好肚餓TIM...((掩面
betty堂...
ME好心同你做功課, 你又話點點點
好丫! 你唔想ME交功課就成全你LO! ((火大
最後中文
請ME們食野XDDDD
趙SIR要走!!!??? ((啥!?
唔好啦!!! 反對丫!!! ((淚奔
ME們全班都反對丫!! 你重走!!! ((拍桌
原來係走兩個星期...((汗
不過ME們都係反對丫!!!
又唔知代課果個係咩人!!! ((撞牆
咁好既老師而家好少既啦...((淚奔
LUNCH
幫怡畫一平...
說實話ME第一次畫一平...((掩面
之後佢重要ME畫藍平TIM...((汗
不過ME也是藍平萌來的~XP
((ME要畫可蒙!!! <<巴死
PQRQ
做野
又黎成長新動力...((撞牆
又係度笑...=w=
ME個答案好突出唉! 不過是實話實說~XD ((巴死
放學落雨
ME同怡都淋到濕曬...((掩面
*剛剛整完申XX條片LU~XDDD ((倩的委託~XP