
有沒有人告訴我在畫的是露切還是尤尼...@____@"
原意是畫露切的, 不過好像畫得太孩子氣了...
說起來本子的漫畫部分停留在第7頁已一段時間了...
最近才多了兩篇短文...=3=
我也要發奮畫好我的本子了~=w=
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝起身, 6點15搞拈曬著埋衫
上咗半個鐘網, 打咗半個鐘文, 又畫一陣畫
10題中的文章部份完了啦~
就是"天使"那題給我用21行KO了!!! XDDDD
說起來上次"感情"那題用了26行~XP
個人還是比較喜歡"感情"那題的產物...=3=
R露悲文...=w= ((為啥是悲文!!!???
順帶天使那題是偽可蒙(("偽"!!!????@____@"
返學
讀社評...=3=
英文
正正常常~
不過我對面有個傻仔唱歌...@____@"
普通話
明明上次考咗, 唔公平!!! TAT
好LO...= ="
小息
同倩&怡去小食部...
又碰到百寶利...
好曾佢...
同倩講咗邊個係百寶利
記住要保守祕密呀!!! =w=
宗教
睇片~*w*
...好悶...=3=
數學
好乖咁抄筆記的時候...((巴飛
係係, 是在畫reborn的時候...= =""
風太無啦啦叫我畫多啦A夢...@____@"
之後重睇死我唔識畫京子...((火大
好, 我畫比你睇...=3=
結果佢話我勁, 重話一定要鑲起佢...@____@"
真係咁迷京子咩你?XD
中文
說話...
好LO...T^T
LUNCH
同詠思&怡&雞翼玩
之後見倒SOSO喊呀! 0口0
反備
問SOSO頭先做咩喊
佢話眼淺, 比人話幾句就喊咗...
算啦, 唔好唔開心啦...
之後數學問答比賽
第二round的時候我地都要玩
之後MIZ明明話我, 倩同斯係一組
點知百寶利話咩啊SIR話點點點
重鬧我...((火大
算, 咁你同斯一組LO!
你咁做都係想斯同你一組之嘛!
有斯係度你咩都唔要既啦!!((火大
而家好開心啦你! \ 口 /
我先唔想比你D所謂"啊SIR話"搞都咁火LO!!
我真係愈來愈曾你!
本身同你都幾FD, 不過E家真係好曾你!
之後返課室
派成績表...
有史以來考得最差的一次...((淚奔...
我又加油啦...下次...=3=
放學
點知比百寶利跟住, 重不停叫我個名!! ((火大
結果同怡決定行另一條路返家算...唔搞咁多...
∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼<本篇終>∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼
|