
"今次就幫幫你吧, 大偵探..."
今天Arco們 / 家教以外描畫~=w= ((第一次呢~=w=
最近新番的名偵探柯南支線動畫 - "魔術快斗"
主角就是在名偵探柯南中令萬千少女瘋狂的怪盜基德~>w<
也是我在柯南中最喜歡的角色~XP
((描繪時發現的事:: 基德的樣子跟reborn好像!!!??? 0口0"))
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日起身
5點...又訓過...=3=
5點45...起身算啦...訓唔返唉...TAT
好快咁搞拈曬D野~((連校服都換埋...)) 6:15...=3=
咁上一陣網啦...=3=
返學
課室得我同雞翼係女仔...不幸唉...=3=
之後靈修
睇完本書第二章~
好"鬼"激唉~~~ >w<
超喜歡的說~~>w<
之後行去上堂
怡又叫我師傅大人...= ="((汗
去死, 咱展開師徒大戰...
英文
MISS NG話我地雖然有好成績
不過平時識應人, 又慢三拍
是pigpig...@____@"
科學
今日超悶
朱螢又唔係倒...=3=
申XX又黎啦...
問倩惜cutter~^ |||^
重叫我幫佢"切"完之後要洗乾淨把cutter
點知佢又縮沙
重話用多幾次先...= ="((汗
好啦, 咁我(地)聽日先"切"你啦~ ^ |||^
小息
同怡狂叫杜杜做京子~XDDD
佢話要男扮女, COS京子~~XDDDD
到時等我帶定相機的後備電池狂影你先~~~XDDD
連還照~XP
IT
整海報~
真係好易...XP
betty堂
又悶又煩...=3=
搵杜杜算帳 ((琴日係MSN咁玩丫啦! 輪迴去!!!! \ 口 /
最後中文
默書...
唔好再提...差一個字...TAT
LUNCH
落去
又見杜杜...
叫佢風太算...=3=((9成9 COS風太啦佢...
同詠C傾計~
反備
好彩SOSO打救姐...唔係今日唔洗放學都似...=3=
數學補課
明明做啱曬, 識曬, 點解重要我去補...= ="
結果我份野比一大班人爭住抄...=3=
啱曬~好野~>w<
放學
又去買牛奶...=3=
碰到玲&斯...=w=
返家~