
就是說, 昨天的結局是黑化了的ENDIND唉...((巴飛
果然,還是風最好~~>///<
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日好早返到去
又恰眼訓啦唉...
琴日明明11點就訓咗, 但係都係咁...
可能係因為前3晚都冇訓好耐, 3,4個鐘倒...((請注意身體
所以個個都話我黑眼圈好大...@____@"
等我今晚早D訓先...=3=
數學
好易計...=3=
我又差D訓咗, 恰下恰下咁唉...@____@"
英文
又要默一大埋野啦唉...
比我過倒骨...XP
之後小息
同怡傾下去跑步+星6去MK的事
星6的流程:: 12:30名都M記等, 上火車, 去到信和, 拎完訂了的東東後就去旺中買衫, 可能去新世紀, 最後去睇COS服...XP
我想8月出COS~出風/可樂/史卡爾~XP
怡話想COS初音~
中文聆聽
同雪螢傾計~
雪螢都想出COS唉~~XDDD
她想出瑪蒙~XD
好!!到時我們組隊可蒙!!!XDDD((巴飛
風蒙我也不介意的~XP((巴飛
希望她星6可以黎啦~一起去睇COS服~XP
之後IS
又係咁笑~XP
最後通識
好乖乖咁聽書~~XP((謎之音:: 筆記上的風&可樂是什麼回事!!???
LUNCH
同怡+SOSO傾COSPLAY~
原來SOSO都想出COS唉~!!! >w<
她想COS銀魂~XD
反備
MISS WONG又走咗
王珊白睇堂...=3=
好快DO完D野
又恰著咗...@____@"
比王珊白拍醒咗....@____@"
放學
有野做唔聯, 同怡+雞翼走佬...=w=