在M記畫的Arco們練習稿...=3=<一次上午一次下午...
好崩...完全崩了唉...T口T
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝一早去咗食早餐
係M記畫野畫到9點上火車
9點半去到9龍塘...=3=
等咗一陣
SD咗SMS比零
之後落去~見到零&凱~>w<
再等埋澄就出發LU~XP
去到等澄佢地換COS服
澄COS的亞瑟(APH)好帥唉~~~>w<
之後又hea下, 去咗又一城M記
零話D人睇見澄和友人的COS會好驚...XDDD
join埋銘同yin就再出發浸大了~XD
去到影COS先~~<主要目的XP
這是澄COS的亞瑟~~>w<


畫圈圈~~XD<<好可愛好萌~~~>w<

超死氣綱~~~XDDDD

貝爾王子~~>w<

法叔wifh玫瑰~~~XP

這次到法叔畫圈圈~~XDDDD

亞瑟求婚大作戰!!!!>///< (((巴
一這麼玩, 就有很多人衝來拍照了~!XDDD
可憐的澄唉...@____@"

27食杯麵~~~>w<
好可愛~~~>w<

俄羅~~~<<好萌唉~~>w<
重有好多~可以去我相簿看~~^___^
之後入會場啦~
今次好小形, 只有41個組織參加...@____@"
所以只買了4件東東...

Arco控發作...XP
之後同零&凱返去地鐵站, 解散!
返家~XDDD
<p.s.今次冇Arco們唉...好可惜...T T
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=
我又回來了...@___@"
剛剛銘給了我走後影的相...
貼點最萌的~

推倒了!!!亞瑟把小香推倒了!!!!! >///< ((請自重

隱影君&阿爾~~~XDDD
我後悔咁早走...(淚奔