
證明我還在昨天的師傅大人的陰影中輪迴ing...((掩面
182集的呀風超萌超可愛超帥(?)啊-!!! >///< ((掩面, 撞牆
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝起身
一大朝早餐都未食就去拜山...=3=
好曬唉...坐山又斜...@____@"
算, 當減肥...XP
先去油塘拜...
拜完又塞我食春卷+千層糕...@____@"
我實肥返啦今次...TAT
之後去沙田...
又拜...=3=
好彩今次冇塞野我食姐...=3=
同呀媽呀爸say byebye之後同細佬去食午餐
食咩蛋包飯呀你!? 我冇錢啦-!!!! TAT
返去一定要同呀媽拎返D飯錢...((必死決心!
又散, 細佬返去買鞋
我去漫吧~~ =w=
因為唔用得$$的原固
所以我在漫吧裡站了兩個小時XDDDDD
((唉?話說有沙發坐...@____@"
之後返粉火
去買筆~~
返到家5點幾
然後狂截182的Arco圖!!!!XDDDDD
236張連環圖!!!! ((撞牆 <<這人癲了, 請無視


OMG!!! Arco們好可愛好萌~~~>///< ((掩面, 撞牆
尤尼也是!!!!XDDDDD
不知不覺就截了236張, 還是連環照~((撞牆
OP裡有Arco們我太興奮了!!! >w< ((撞牆
重點是詛咒前((即大人))也有!!!>///< ((掩面
最喜是呀風, 可樂 & reborn的詛咒前的圖啊!!!! >w<((掩面
三人超帥的說...=///= ((掩面
最後有一件好重要的事...
最近我開始像如花一樣花痴啦((對Arco們, 尤其是呀風))-!!!!! @口@" ((掩面
點算...搵人幫下我...我唔想好似如花咁...TAT ((撞牆去死...