
突發的彩圖!?
最近滿腦子也是reborn&露切啊! ((掩面
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝一早同小南約好一起落樓~
係公園hea咗陣~
咱們分析了Arco們的CP((官配))模式大概是這樣的::
對方死後單相思...=口="
(例子: reborn x 露切 / 可樂 x 拉爾 > http://www.youtube.com/watch?v=RolnUZNAQPs&feature=related ((R露&可拉的MAD
ME跟小南萌R露但不太萌可拉啊...
可蒙至高...XP ((巴死
好啦, 真係返學啦...((擦汗
條片終於播倒啦!!!XDDDD
倩小息用字典機播~XDDDD
煲東瓜...((撞牆
一如既往咁
聽唔明...((掩面
之後中文
趙SIR最後一堂(?)啦!!! T口T ((淚奔
唔制呀! ME們全班都反對呀!! 你唔好走啦...T口T
ME們先唔要果個代課老師呀!!! T口T
趙SIR, ME們會掛住你同你D好可愛(?)既畫嫁...! T T
不如提早返黎啦...((兩星期好難捱呀...<<淚奔
期待已久的小息!!!XDDDD
倩係課室用字典機播申XX條片呀!!!XDDDD
勁多人圍住黎睇!!XDDDD
笑死全班!!!XDDDD
之後落去
又播~
結果又全班圍住曬
重吸引埋D其他班既TIM!!! XDDDD
勁多人笑佢XDDDD
申XX死得啦咁次!!XDDDDD
PE
又滾翻...((撞牆
ME成日有偏差...((掩面
之後同關關佢地打排球~XD
英文
唉...同敬心鬧架呀...((嘆氣
科學
好悶好悶好悶唉...((撞牆
今堂又唔做實驗...((淚奔
LUNCH
PQRQ
做野...=3=
做完睇書~
放學啦...
同怡閃人~=w=
唉...聽日要去探D智障人士啦...((撞牆
聽其他班話好恐怖...
唔想返呀!!!! >口< ((抱頭