
"如果你不接受試煉的話, 我會無地自容的呀-!!!"
史卡爾大萌!!! >w<
((治好了ME的'師傅大人綜合症"了~~<<巴死
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日一大朝早
等怡的時候見倒唐老鴨...@___@"
佢拎住一大筒"廁紙"經過...((啥!?
我扮O咗, 佢掩面!!! XDDD
重成隻chicken咁走咗...@____@"
同怡出將軍澳~=w=
佢要去睇明星唉~((詳情見她BLOG<<應該會打, 佢話會
因為ME對明星沒啥大興趣
所以送佢去將軍澳之後就散了...=3=
之後ME坐地鐵去MK~坐咗好耐好耐...Zzz...
衝去信和!!! XDDDD ((巴死
去到買咗好多好多野唉~
家教單行本28x1~
CCG8x2: ((抽
瑪蒙x1, 王子x1, 雨象x2, 雲雀10+x1, 了平x1, 綱x2, X爸x1, 幻騎x2, 蟑螂頭x2...
還是沒Arco正裝啊!!! TAT ((淚奔
ME只有呀風&瑪蒙的正裝啊...((掩面
收藏卡x1:
綱, 王子, ???, 斯柏那...
嗚...又沒Arco...TAT((捩奔
這套ME只有呀風, 瑪蒙, reborn, 露切, 史卡爾唉...TAT
重差可樂&威爾帝...((淚奔
之後上ME最愛的3樓~
買的卡全是Arco的!! >w< ((巴死
拉爾的正裝卡入手!!!! XDDDD
重有POSTER唉~~ >w<(大心
本月未新番的reborn POSTER...超帥的說...=///=
ME只看圖也發呆了...((掩面
唉...如果全部Arco們也有的話多好...((撞牆
一定都會好帥...((嘆氣

之後去銀城!
KO埋個瑪蒙wig, 收剪...貴咗少少TIM...@____@"
出去果陣撞倒小南&呀琴
小南你都出COS!!??? 原來係陪呀琴訂衫...=3=
呀琴CW出雲雀啊!=w=
ME會出呀風唉, 到時我兩來個樣子一樣的二人的合照吧~XP ((巴死
之後同佢地去咗信和~
ME們又上去3樓同老闆娘傾計
等埋佢地買卡
之後小南去拎同人誌
啥!? BF,可蒙中心的!!!?? ME&呀琴沒看過的唉!!!! ((星星眼
結果咱們三個可蒙王道, BF大萌的同好去了新世紀坐下慢慢傾計+慢慢看~XD
之後怡打電話比ME
去旺中搵佢...=3=((咁快到...
等佢買野
ME們都好HAPPY唉~ ((佢的事詳見她的BLOG
我只知道佢唔想洗手...@____@"
返家睇家教183!
重新截的高清OP圖((Arco only<<巴死

本集的主角(?)史卡爾!!! >w<

其他Arco~~


今次史卡爾&rebron中心!!! >w<
突然大萌史卡爾!!! >w<
不過最愛的4人還呀風, 可樂, 瑪蒙, rebron...=w=
明明到最精彩的部分, 又cut咗...TAT ((淚奔
要等下集...
算啦, 去睇漫畫啦咁...T3T