
......
我放棄了, 本星期就只畫呀風吧...((掩面
病情果然沒好轉...自從星六開始就是這樣...((撞牆
我怕今個星六之後會狂畫史卡爾...@____@"
下一集是說可愛的史卡爾(?)嘛...((掩面
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝起身
睇咗一陣reborn
之後繼續ME的同人誌...=3=
又畫得一頁...((撞牆
是並盛高校篇的...=w=
Arco們的校服裝啊...大好~ >///< ((等等!好像是自己畫的!?
好啦返學
睇靈修資料~=3=
普通話
我看那MV看囧了...@____@"((掩面
我知道的...我看見那頭帶的金髮帥(?)哥我想起了更帥的可樂...((掩面
中文
作文比賽~
搵豬羊話要把一首詩改成家教版!!! XD ((啥!?
我作第一題: 救恩-ME的家...((掩面
小息
PE
又跑山...=3=
今次好咗好多唉!!! >w<
好快就跑完~
同關關一起跑足全程!!! XDDDD
下次都要一起跑呀~^____^
百寶利包尾((低死!
英文
講作文...=3=
默書~~
OH! 我成功了!!! XDDDD
科學
又玩申XX, 玩到好HAPPY~XP
又畫下Arco~
又是師傅大人... ((掩面
我病情完全沒好轉唉!!! ((撞牆xN
LUNCH
反備
之後去HALL
你估我認得你咩!
上次就係你放reborn幅相出黎搞到我癲咗既果個呀SIR呀嘛!!! XDDDDD
之後聽人講福音...=w=
放學
等MISS WONG
我重以為傾ME畫同人誌的事TIM...@___@"
原來傾我對某某(些)人的態度...((撞牆
我想改嫁...不過我係咁嫁嘛...((掩面
之後MISS WONG同我自己講改唔倒, 但神可以...((我知呀!
算啦, 反正我又不是不信, 只是未決志罷了...@____@"
拎返本野就返家啦~