
可樂www
最近畫可樂的髮型經常畫錯唉...((嘆氣
回去多練練www明天是reborn啊! ((笑
((Q版大集的一天期待中www ME要加油! <<巴死
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝起身嘛www
上網reborn去www((笑)) 看了命運之日的那集www
果然印象最深刻的還是這句::
"自命運之日起, 我們便成為了被詛咒的嬰兒 - Arcobaleno, 不得不永遠擔負起保護7³的奶咀的使命" - by reborn
唉...我可憐的Arco們...((淚目
說起來命運之日的詛咒前後氣氛真的好大變化...((汗)) 聽BGM就知道的了::
105話 準備接受詛咒時 ((上山中那段))
149話 詛咒後



好啦, 係時候返學啦www
靈修www
第一堂英文www
ME們組有個傻仔連important都唔識串...((狂汗
鳴...肚痛...((黑線
之後煲東瓜...((嘆氣
口試...繞口令...((黑線
死啦...唔識讀...((狂汗
小息www
斯話ME成日聽倒D key words會講返出黎問((掩面
笑死咗佢地www
同怡傾家教((笑
佢又憧意咗王子啦www
佢問ME點解家教個個都咁靚仔...((暈
你想ME答你咩...((黑線
ME腦海中只有一句: 沒錯, 連詛咒前的reborn, 可樂, 呀風也是超級大帥哥來的...((狂汗
宗教www
講耶穌訂十字架
其實條片ME係小學睇過...((汗
betty堂...
大test...((嘆氣
之後同風太傾動漫www
中文
今日MIZ唔係度www
結果同雪螢傾家教的CP((笑
雪螢...那會有人支持雲雀尤尼的啊...((汗
之後ME問: "...咁1896同y尤尼點..." <<之前佢同ME講支持的...
佢又: "係喎!" ...((狂汗
傾到去風蒙&可蒙
原來雪螢最萌的是風蒙www ((吓!? 之前不是BM的嗎...<<狂汗
ME也萌, 不過還是可蒙好...((巴死
可樂為瑪蒙死的那段<<很多同人漫也是...((感動
LUNCH
又班際...((嘆氣
輸定...同怡返上2樓玩唔睇LU...((巴死
PQRQ
週會www
講吸煙www
倩同ME都覺D相好正呀www((星星眼
ME們好掛住果個黑色既肺呀!!! ((巴死
ME同倩都超想上台玩個肺...((笑
不過呻吟偉出咗去...((嘆氣
如果科學也可以玩肺就好啦...((嘆氣
((ME們是變態的<<掩面
放學www
同怡閃人www((笑