
今天是reborn((笑
順序已完成的呀風, 瑪蒙, 可樂&今天的reborn
明天就是露切的了www
好快就完成7位Arco的QQ版啦www((笑
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝
追信蜂追到第20集www
好正www
睇埋銀魂就返學啦www
靈修www
玲姐比人叫出去
返黎睇倒佢喊呀! ((驚
第一堂VA((笑
完成咗幅素描啦www
經企www
唉...下堂要大test啦...((嘆氣
同蝶蝶&玲姐傾下大個想做咩www
小息www
同怡傾計www
佢叫ME SD個爆衫綱的MSN表情比佢...((汗
ME回去問FD子拎先...
重有鳳梨MSN表情&並盛中學校歌www
ENG
狂笑www
今日好多組WIN呀! ((驚
之後通識www
悶悶悶...
畫下瑪蒙先www((巴死
最後betty堂...
唉...筆記都要睇ME既...
又要ME收埋佢, 今日唔洗抄啦?
LUNCH
好黑...((嘆氣
同怡係黑板畫公仔www
佢畫"釣魚呀伯"...((暈
ME畫的是reborn((笑
佢改咗雞翼個名做"HARU"...((暈
小春!!????((狂汗
PQRQ
今日又玩接力...((嘆氣
所以全班好靜www
除咗ET & 呻吟瑋((笑
ME同倩用紙筆交談www
結果今日接力勝出的是呻吟瑋((笑
獎品是留堂留到7點((偷笑
放學www
好大雨...((撞牆
好彩有帶遮www
遮埋怡www
之後行行下傾reborn果時
我講reborn, 怡聽咗...
MIZ WONG!!!!! ((狂笑
笑死!!! 家庭教師 Hitman MIZ Wong!!!! ((狂笑
笑完散會www
返家www
今日到ME寫記事板啦...((嘆氣
但今星期ME家的確沒有什麼要寫的...
結果::

了平大哥與極限www
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
剛剛跟怡MSN時的六道骸出沒情況...

好多六道骸...((暈