
今天是母親節啊~
在這裡祝呀媽母親節快樂~XP
露切也是啊! 作為Arco們的媽媽~>w< ((巴死
((那爸爸好明顯了吧~XP 就等父親節好了~=w= <<巴死
*以上為ME的同人誌設定
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝同怡去跑步
行行下見倒比人塞支花話母親節快樂...
之後一睇, 係小新...=口="((狂汗
我地3個都O咗...@____@"
之後跑啦 ((定係hea呢?
跑完去海王食粽~((啥米!?
之後散啦
ME去咗荃灣
COCO!13週年會展~=w=
封魔幻想第6期賣斷咗!??? T口T
我要補番嫁!!!! ((淚奔
封魔卡~
一黎就抽倒銀嵐的角色卡&狼魂!!! XDDDDD
超可愛的銀嵐~~~>w<
之後去MK ((又!?
去3樓買POSCARD!!!! XDDD
終於終於比我搵倒威爾帝啦!!! XDDDD
E個系列重差呀風啦...
唉...老闆娘都話呀風D野一掛出黎就即刻有人"唔該, E個丫"...((淚奔
((當然, ME也是其中一個...<<巴死
重有好多reborn~全數Arco~>w< ((巴死
ME又掛住月中出的大人reborn POSTER啦...
真的好帥好帥好帥...>///<
如果快D可以買就好啦...((撞牆
落去抽卡
抽第8彈~
萬歲!!!!! ME抽倒史卡爾的正裝啦!!! >w<
我想說, 其他正裝ME全部不要, 只要Arco們...((巴死
咁E家有呀風, 瑪蒙, 拉爾 & 史卡爾...
重差可樂, reborn, 露切, 威爾帝...((撞牆
唉...想找人交換唉...

落去撞倒啤啤!? >w<
昨天撞倒呀琴((wifh小南, 今天撞倒啤啤
什麼日子呀~~撞倒咁多網FD~~XDDDD
隔離重有ME第一次見的呀弘~
陪他們上3樓
因為啤啤話有D怕羞, 唔知點算好, 想有人陪...@___@"
吓!? 你地拍緊拖!? 網FD wo...@___@"
連老闆娘都話佢地大膽...@___@"
算啦, 我無資格理咁多~=w=
小心唔好比父母發現呀!
之後一起坐火車~
散會~=w=((巴死