
大人reborn!!!!! ((撲
ME是reborn大好的說www愛上畫reborn了www
不論是詛咒前(大人)還是詛咒後(小孩)也大大大大好!!!!


7隻Arco萬歲!!!! ((巴死
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝看了好久以前的仙境傳說動畫
也不錯的說, 只是真的是好久以前的罷了...((汗
返學www
怡冇返
見冇人拎報紙就自己落去拎
返黎MIZ WONG話ME醒((笑
ENG社評
今日讀咗3, 4次...((汗
第一堂VA
石仔畫www
ME的手工果然好差唉...((嘆氣
手工和畫功果然是兩回事...((遠目
不如ME畫幅畫交課算啦...((巴死
之後經企
連科長都唔知要大test呀! ((驚
你的科長是怎麼做的...((汗
小息www
溫書...
ENG
小測
雖然溫係溫咗, 但係都衰咗...((掩面
衰在有3題漏加S呀!!!! ((淚奔
之後通識www
SOSO同ballball榮掟野...((狂汗
ME重要夾係中間...((狂汗
最後betty堂...((撞牆
又唔派大test卷! 難得一次ME想睇分的說!((巴死
教D超易的東東...((汗
LUNCH
同海淇佢地一起落去睇班際www
E場好好睇www
ME們FW贏咗啦!((笑
之後PQRQ
做完溫ENG
3點半測ENG
測唔倒唔比走...((嘆氣
組組答同一個答案...((汗
結果用搶答黎等ME們唔會組組同分...((暈
好彩拈咗姐...
交咗普通話D野就走佬啦www
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
題外話:
今日係5月28日呀! 祝笨牛藍波生日快樂www ((雖然ME不喜歡你<<巴死