
就是ME在留堂時用墨水筆直接畫的尤尼...((還是露切? <<笑
((個人比較喜歡露切www<<巴死
因為回家後不夠時間所以不用電腦畫別的了, 掃了這幅算((巴死
比某某話好似"如花"...((狂汗
哪裡似啦...讓ME撞牆去...((撞牆
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝起身
打咗陣機, 寵物小精靈 靈銀www
總算把整隊練成80LV以上了www
簡單介紹一下((巴死:: 奉神犬 89lv, 電龍 87lv, 月伊布 88lv, 冰伊布 86lv, 叉字蝠 84lv, 大力鱷 81lv
為啥是最初那隻最低lv...((笑
之後睇咗APH 61www
返學
冇回條, 家又冇人可以簽
結果要留堂...((嘆氣
靈修比呀SIR叫出去
講琴日betty堂換卡單野...
之後返去睇書
歷史www
睇果張圖笑咗
好似一平呀!!!! ((狂笑
betty堂
悶...
小息www
同怡傾計www
中文www
ME們又作麥旋風反啦www((笑
ME果組整堂在畫畫www
ME畫了扎吉(信蜂)www((笑
之後教佢地畫人www
ENG
唉...又要全班redo...((嘆氣
不過睇佢地兩個果篇真係笑咗www((巴死
VA
整石仔畫...
ME的手工好崩...((掩面
LUNCH
悶悶悶...
同怡&倩睇下32個書包先www
唔掛得你咁"高"啦...唔識用LOCKER? ((汗
PQRQ
樂聲牌又無啦啦要ME接力...
借野之嘛...((汗
結果ME唔洗接, 感謝呀SIR ((笑
放學留堂
MIZ WONG同呀SIR去開會www
結果一路畫野一路同詠C傾計www
畫咗樓上果幅尤尼www
之後又比果三個人搞到笑死...
鳳姐係咩 ((笑
之後某某話似如花...((啥!?
可愛的尤尼點會似如花呀...ME的畫真的崩成這樣嗎...((淚奔
詠C話一D都唔似www((好彩...
佢地偷走曬...((汗
ME&詠詩 (+斯&玲&如花)好乖乖咁等MIZ WONG返www((笑
走佬wif詠C