
昨天的漫畫下次才補完吧! ((巴死
補充返之前病咗果幾篇先www((巴死
前晚帶病去了跟親戚食飯www
因為頭痛所以咩都冇食, 開始後悔了...((嘆氣
當睇見表哥穿黑西時腦海浮現了大人reborn的影像((啥米!?
如果下次看見科學家, ME大概會想起威爾帝了...((汗
言歸正傳, 今日終於病好返學啦!
一入班房就聽到倩, 海淇, 玲姐叫"tsz tsz, 你返黎啦?"...((汗
之後費SIR要ME & SOSO做返聆聽評估
不過因ENG社評要改期(?)
今年最後一次ENG社評啦!
費SIR話ME們讀得比之前有進步www
第一堂betty堂...
因為ME冇返學不用測, 不過要補課...((嘆氣
聽日10點呀...唔想返唉...((嘆氣
第二堂ENG
轉了班房, 不過都係咁坐
做聆聽, ME們組有152分www((笑
小息啦! 食藥先www
第三堂中文www
果然係趙SIR教好D呀! 不過都好掛住麥旋風唉...((嘆氣
第四堂IS
拼死抄筆記啦! 加油!((巴死
呻吟瑋又講D工口的話題啦! ((汗
結果比朱螢玩www
最後一堂通識!
四眼何代堂www
測驗...((嘆氣
測完閃人((巴死
LUNCH啦!
食藥食藥((巴死
之後同怡 & SOSO去睇D老師相
笑死咗啦! 估唔都gag既唔指ME一個www((巴死
校長個頭真係好似key落去咁嫁!((巴死
之後問雞翼借車錢去圖書館還書
差一毫子呀! ((驚
PQRQ
做下WS又入禮堂
考中文聆聽...((撞牆
今次分卷都易www((笑
放學啦! 本身去還書結果聽日先同怡一起去((巴死
還返D錢比雞翼之後就閃人啦!
本身打算同佢地去六四嫁, 不過MIZ & 呀SIR睇住...((撞牆
ME先唔制...((巴死
返家見倒個蛋糕先醒起今日係細佬生日...((炸