
ME頭痛, 所以今天的效果不大理想唉...((嘆氣
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今朝起身好頭痛...((嘆氣
又喉嚨痛...((撞牆
結果冇返學
去咗睇醫生...
話說ME沒咳, 幹嘛開咳藥水給ME...((汗
有好多藥都可以唔食
咳藥水唔食, 消炎唔食, 維他命唔食...
只食止頭痛, 喉糖...((巴死
食完訓咗一陣
起身又上網睇下有咩好睇的動畫
唔知係唔係人病咗會低能D既呢?
ME走去睇數碼暴龍...((巴死
話說以前TVB的動畫也會改曲的
但小時侯看的好像沒改曲的...那ME小時候時看的是啥...((汗
DVD...嗎...? ((汗
好低能呀真係...但總算不會引起頭痛...((巴死
畫下畫又頭痛...((嘆氣
好累, 去訓了...
∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼<本篇終>∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼
|