
好返D, 畫的總算不崩了www
什麼是崩? 請看作天ME畫的威爾帝<<因為頭痛
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日好返D啦
不過都重有頭痛&喉嚨痛...((嘆氣
醫生幫ME寫咗兩日假紙, 所以今日都冇返...((巴死
雖然話病緊, 但係都訓唔過7點...((驚
ME的生理時鐘是怎麼了啦...((汗
不過今次訓得返, 因為頭痛
9點倒起身
食完藥落街買早餐
行行下好胃痛, 早知應該食完早餐先食藥...((撞牆
冇咩胃口食野, 只買了麵包((巴死
返家
畫咗一陣畫又頭痛...
等ME又去搵D低能野睇下, 唔會頭痛((巴死
算啦, 想唔頭痛重有好多方法((巴死
話說有人同ME講寶礦力可以醫頭痛((啥!?
去證實下先...((巴死
估唔到真係有效!((驚
聽日雖然話返到學
不過見倒betty係人都會頭痛啦...((嘆氣
病情會惡化的...((巴死
((反正都係要返...
∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼<本篇終>∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼
|