
ME成功咗啦! 中史! ((笑
((畫的時候總覺得領呔格格不入的[[跟呀風的情況一樣]], 所以沒畫...<<巴死
((可樂的確不襯領呔, 衣領的褸扣了也不自然, 不像他...<<啥意思!?
今朝4點半起身背中史
唉...如果考世史既話ME用APH記就得啦...((嘆氣
話說ME的小學同學睇咗APH之後世史考95分...((狂汗
重係考ME睇APH睇到熟曬既30年歐洲戰爭...((翻桌
算啦, 接受現實去溫中史啦...((嘆氣
7點幾ON了MSN...
個個同ME一樣溫緊書www((巴死
返學www
問雞翼中史www
雞翼好勁呀! 咁快背曬宋, 元, 明D標準答案...((汗
好彩今次唔洗寫文姐...唔係文都要背標準答案就死得...((狂汗
之後落去betty度啦!
怡同ME又比betty捉頭髮...((掩面
betty你隻隻夾都鬆既! 唔夾啦! ((翻桌
溫咗兩個鐘...
呻吟瑋比人鬧! 忍笑了www((巴死
罪有應得! ((笑
小息www
同倩落咗去www
雞翼! ME今日放學要買雞翼呀! (?) ((巴死
雞翼你今晚跟ME返去啦! ((巴死
小完息又溫習時段...
11點50開考! 中史!
今次份卷話淺唔淺, 話難唔難(?)
ME背曬D長問答的標準答案嘛!((笑
只係地圖果度衰咗, 反正佔分不大www((巴死
ME把女真族寫錯位...((掩面
LUNCH
同怡去問betty數學係唔係衰咗...((掩面
long test竟然重衰過怡!? ((驚
咁姐係衰咗啦, 中一至中二第一次衰係long test...((淚奔
不過好神奇地MC拈咗www
之後溫習時段
比人調咗去同高層次坐...((嘆氣
溫通識www
又小測...
ME高過高層次5分呀! ((不過由頭到尾都冇同佢地班傻仔講野<<巴死
之後MIZ WONG問ME係唔係衰咗, 數學...
連MIZ WONG都睇死我啦! 點算...((淚奔
放學
去買雞翼wif怡www
講下講下講咗去其他雞字開頭
白蘭氏(是)雞精!((笑
ME同佢都笑咗www
雞精果然是雞精(?)
買完雞翼&雞蛋&雪糕就閃人www
又返轉頭去日本城扭彭格列盒((巴死
點解係呀綱!? ME要隼人呀!((淚奔
放假啦! 要好好溫書先得啦!
不過返黎都係睇鏡音&重音D PV...((巴死
重音D歌都好好聽呀! 重音Teto & 重音Ted大好www
不過最愛還是鏡音Len & 鏡音Rin((巴死
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*考試期間日記繪預定表: (並中Arco篇)
8/6 -> english oral -> reborn (完成) 9/6 -> 中文作文 -> 呀風 (完成)
10/6-> 數學 -> 史卡爾 (完成) 11/6-> 歷史 -> 可樂 (完成)
14/6-> 通識 -> 露切 5/6-> 經濟與企業 -> 瑪蒙 16/6-> IS -> 威爾帝
((以上預定全有可能因未溫完書而取消))<<巴死