
嗚鳴...ME就係衰咗係oral度...((淚奔
((校服版rebron大好www <<撲 [[出自同人本中的並中Arco篇
((今早偷懶半小時的成品...<<巴死
今朝訓晚咗, 5點先起身...((撞牆
搞拈都5點幾啦...((嘆氣
溫ENG...
返到去繼續溫...
之後落去betty果班
溫中文!
9點15開考!
第一科中文閱讀!
今次都易呀www((笑
做曬重有成個半鐘...((撞牆
結局訓著咗...((巴死
比betty拍醒咗兩次呀! ((掩面
小息同怡傾計www
而家好憧意搞條鎖匙呀! ((啥米
好得意呀真係www可樂瑪蒙喜感www((撲
<又POST返琴日張相...((巴死
如果掛曬7隻上去的話更好, 不過太大粒了...((遠目
((鳴嗚...ME欠拉爾果隻呀...! <<淚奔
西蘭花妖怪www((巴死
之後又返betty班溫ENG啦...
狂串字www((巴死
11點50分開考!
極限咁去做啦! ((巴死
今次分卷易咗好多呀! ((笑
LUNCH
係度背outline...
悶悶地陪倩佢地玩如花www((巴死
結局佢要講 "盧X豪個黃色書包, 我最憧意呀!" 講到全班聽到((笑
結局盧X豪抱住個書包走咗...((汗
如花搞到自己衣衫不整又關ME們事!? ((狂汗
邊個得閒非禮你...((黑線
之後上去501考oral...((嘆氣
衰咗係water pollution度...((淚奔
MIZ NG話ME D poin寫得幾好
不過係唔識講姐...((掩面
嗚嗚...衰咗...((淚奔
唔知寫果D poin加唔加分既呢...((遠目
落返FW等放學
閃人wif怡
唉...如果ME們調轉個題目幾好呀...((淚奔
算啦, 返去溫書啦...