
((一直覺得這兩只好似...<?>青蛙&瑪蒙也好可愛www
今朝打DS打到10點...((掩面
尤尼呀~ME可愛的小尤尼呀~~((撲
終於拉攏佢加入隊伍了www
Q版的尤尼好可愛呀~~///
靠著拉爾大姐打倒了白蘭氏雞精之後還想著下一關就到Arco的試煉...
點知要打埋10+的Vogale先得...((撞牆
唉...好難打呀...5個中只有拉爾大姐&入江贏了...((嘆氣
再次確認拉爾大姐是無敵的((巴死
愛死你了~~///
算啦, E個假重有排放(成兩個月), 一定打嬴既! ((巴死
之後畫下畫
最近青蛙大好, 畫了張BF((巴死
可惜畫到一半就去畫別的了...((巴死
MSN問風太今日睇咩戲
原來睇"通天奇兵"...((汗
ME想睇"腐女攻略"的說...((嘆氣
有邊個可以陪下ME呀...((遠目
所以都冇同佢地去...((嘆氣
之後落街hea...
先去了沙田, 食咗野行咗陣買本COCO之後又上火車((巴死
今期封魔幻想呀...又沒有銀嵐的說...((嘆氣
不過赤羽一家也不錯((巴死
去了MK
因為出街時只帶了150蚊, 所以買了初代的銀包(38蚊)就走了((巴死
睇見果盒明信片又怨念了...
封面上明明是指環篇的說...為啥開出來50張一張瑪蒙&可樂都冇...((撞牆
reborn也只有一張...((嘆氣
上次就這樣被騙(?)了48蚊...((狂汗
算了, 反正獄寺&青蛙ME也愛www((巴死
最愛10+獄寺的那張((撲
好帥好靚仔...///
唉? 10+的話為啥沒拉爾大姐啦!!!! ((暴走
返去地鐵站時見倒Arco們的奶咀扭蛋呀!!!! ((撲
ME還欠拉爾大姐的說!!!
點知冇5蚊銀...((撞牆
嗚嗚...只好下次再黎過...((淚奔
返去行陣花都&碧湖
去咗10蚊店hea玩夾公仔((掩面
夾咗隻雪條還是啥不知道+一護鎖匙扣就閃人
食完雪糕返家www