
最後一科的IS成功過關! ((笑
今朝冇咁早啦, 5點先起身((巴死
結局都唔係溫書, 打DS...((巴死
"最強家族結成"啊~~~好可愛///
ME無敵(?)的拉爾大姐! ME愛死你了///
好啦, 返學
有好大隻識飛既野呀! ((啥米!?
咩黎, 未見過...((汗
落去betty度
又冇開冷氣...((撞牆
重話咩8點50分先開...((嘆氣
好彩佢走咗之後避雷針開咗姐...
不過佢仍然好雷((巴死
悶悶悶, 倩係本書寫既對白好好笑((巴死
畫下野, 全是大人reborn...((掩面
大人reborn大好...///

之後小惠睇堂, 教封面設計www
說起來好似比中3果個畫的今年果本手冊更低能...((掩面
ME畫的:

對比今年果本::

算啦, 反正落選在望((巴死
之後小息啦!
同倩上咗7樓圖畫館www
之後搵趙SIR, 唔係度...((嘆氣
同怡&雞翼玩www
又溫書啦
海淇傳咗支筆叫ME們試下有冇墨
點知一按下就比人電...((狂汗
好多人成咗受害者...((汗
之後隔離個傻仔笑死ME((巴死
11點50分終於開考啦!
OK易呀份卷, 不過有個實驗唔記得步驟...((掩面
好彩ENG果D係溫書, 唔係比人昆咗溫少個字((狂汗
上去聽班會廢話...((撞牆
班會D暑期活動呀...唔去啦...((巴死
因為ME 7月尾要去漫節, 8月中要去同人展((巴死
之後MIZ WONG要ME整結業禮ME們班條片呀!
經過ME同怡既討論之後
決定22號帶相機&錄影返黎拍...((巴死
ME搵人代拍好了, 想拍咩就拍咩啦...
重有會MIZ WONG結婚條片會只係剪淨費SIR話要利是果度((巴死
重有放呻吟瑋條NG片, 不過到時可能比MIZ WONG話要剪...((巴死
之後ME同怡去沙田食野www
好好食www
返家啦!
∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼<本篇終>∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼
|