
嗚哇! 份卷前面重好好地, 點知後面資料題衰咗呀!!!((抱頭
今朝5點起身背經企
講起上黎上次背咗到唔拈, 退咗好多步...((掩面
今次要加油啦!
返學
又問雞翼借筆記抄...((掩面
MIZ WONG開冷氣啦! 不過後半班要落去betty度...((嘆氣
落去, 倩同ME都知betty唔開冷氣既啦! ((火大
ME們: 得你果班唔除jacket, 點解ME們要熱埋一份!
betty: 8點50先開得, 學校規定
ME們: MIZ WONG都開冷氣啦! 全級中一中二開曬啦!
betty: 咁係因為MIZ WONG早返幫你地開風扇抽風姐!
ME: (你都知MIZ WONG幾盡責啦! 你自己又遲返!)
最後都開咗www
之後溫習啦...
做小測, open book果隻www((笑
做咗一陣就換趙SIR睇堂啦! 終於有個正常既啦! ((巴死
趙SIR講D野好好笑www
小息
之後又溫
避雷針今日都好雷呀! ((雷倒
11點50開考! 經濟與企業!
"都幾易丫" 當ME咁惗既時候...
資料題完全理解不能!!!! ((狂汗, 黑線
資料題果32分衰曬啦! 全部寫廢話的...((淚奔
好彩好多人同ME一樣www((巴死
LUNCH
又鎖門...((火大
同怡周圍行
之後因為周威躲係裡面, 所以幫ME們開門www((笑
ME們班女仔係裡面熄曬燈當冇人www
結局10歲一入黎就比ME們嚇到大叫www((笑
溫習時段
因為IS最拿手, 基本上唔溫都冇問題
所以畫咗大人reborn((巴死
算啦, 溫下都好既www
4點幾先放學...
locker要清啦! 後日拎埋D RQPQ就拈啦! ((笑
閃人wif怡www
原來7月底粉中會開new way呀!
到時大家一齊去唱K啦! ((巴死
後日最後一科既IS啦! 努力溫牛眼結構(?)啦! ((巴死
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*考試期間日記繪預定表: (並中Arco篇)
8/6 -> english oral -> reborn (完成) 9/6 -> 中文作文 -> 呀風 (完成)
10/6-> 數學 -> 史卡爾 (完成) 11/6-> 歷史 -> 可樂 (完成)
12/6-> 番外->瑪蒙&露切(完成) 13/6-> 番外 -> 不定(完成)
14/6-> 通識 -> 露切(完成) 15/6-> 經濟與企業 -> 瑪蒙(完成) 17/6-> IS -> 威爾帝
((以上預定全有可能因未溫完書而取消))<<巴死