
今日既作文拈咗啦! ((笑
[[又是偷懶半小時的成品<<巴死
今朝5點起身溫書
偷懶10分鐘睇下鏡音PV啦www((巴死
第一次睇PV睇到喊...((淚目
"ココロ"好感人呀! 鏡音至高! ((感動中vvv
之後返學
又溫書...
今日避雷針著開胸裝...((黑線
9點開考! 中文作文!
第三題www
實拈啦今次! ((笑
之後小息www
比MIZ WONG話...((嘆氣
上咗去發呆...
之後又溫書
11點50分開考! eng作文!
第一題www
超易的說www
LUNCH
抄黑板上面D公式www
之後又同怡傾計
鳳梨行山日(?)! 笑死www
係鳳梨骸生日呀! ((汗
溫習時段落咗去betty度補課
笑死www "海底都是魚", "無產階級貧下中農螞蟻革命史"www((笑
同怡傾下鏡音個PV
放學SD比佢睇www
之後同betty玩(?)
放學www
又搞下果兩粒野www((巴死
之後去買牛奶wif怡
解會www
原來ME有錢!
去扭下彭格列匣((無聊
山本www((大喜

之後SD個PV比怡
估唔到連佢都有喊((少少))! 鏡音果然至高! ((遠目
聽日數學啦...極限拼死咁加油啦!
*考試期間日記繪預定表: (並中Arco篇)
8/6 -> english oral -> reborn (完成) 9/6 -> 中文作文 -> 呀風 (完成)
10/6-> 數學 -> 史卡爾 11/6-> 歷史 -> 可樂 14/6-> 通識 -> 露切
15/6-> 經濟與企業 -> 瑪蒙 16/6-> IS -> 威爾帝
((以上預定全有可能因未溫完書而取消))<<巴死
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
6月9日! 祝鳳梨骸生日快樂www