
驚覺好久沒畫呀風了...((汗
今朝一早起身溫書((撞牆
7點溫到9點先食早餐...((嘆氣
所謂身心疲累...((巴死
食完就偷懶動畫去www((巴死
睇APH & 柯南 & 家教(昨天那集)www
結局睇睇下柯南去咗睇家教同人文((巴死
R露&可蒙啊...都是悲文來的...((遠目
兩個CP最大的特色根本就是悲吧...((汗
淚線崩潰...
之後出去MK wif 呀琪
結局兩日都去MK...
ME們都係去拎服&交收((巴死
之後一起去信和抽卡www
呀琪抽的是CCG X , ME的是 CCG 8((笑
超讚啦!!! 第一包就是reborn啦!!!! ((大喜
大人rebron大好!!!((撲

現在只餘下威爾帝了! ((遠目
可惜ME下一包抽中的是王子青蛙(?)...((掩面
算了, 反正ME大推BF的((巴死
沒再抽了, 就等呀琪
呀琪...你抽這麼多不如買一盒吧...((狂汗
ME現在才知道買一盒也未必會抽齊的...((驚
之後返家啦www
算是繼昨天有史以來在信和消費最少的一次...((汗
想起要考試就想撞牆啦...((撞牆
算啦...溫書啦...((或許<<巴死