
零用少怨念中...
今日端午節呀! 祝大家端午節快樂!((笑
最近都考試, 今日終於可以休息啦!
不過照平時咁訓唔過7點...((掩面
起身睇APH64 ((笑
"法/國的敵人就是英/國的朋友" <?
亞瑟(英/國)腹黑了! 好萌/// ((巴死
睇完就打DS
家教DS的"最強家族結成" 好正呀! ((撲
3D+Q版大人Arco ME愛你(們)!!!! ((撲
好可愛好可愛好可愛///
拉爾大姐果然是無敵(?)的! 每次也win! ((撲
拉爾大姐ME愛死你了/// ((巴死
還不時看見ME本命CP其中一條的BF的情節((大喜
二人可愛///
10點幾食早餐
很應節地, ME家今天的早餐是粽...((狂汗
好好食((巴死
11點就出糧啦!
因為考試期間ME是沒有零用的, 要求補回
原本有100蚊嫁! 點知佢問ME預咗幾多科會退步/衰...
oral, 數學long test...
結果一科扣30蚊! 得返40蚊! ((淚奔
怨念中...((嘆氣
之後落花都買筆, 畫手冊封面之用
本身只係買一兩支筆&改錯液
不過見倒reborn的扇子就忍不住了...((掩面
好可愛好可愛呀/// ((撲
結局40蚊咁快用完...((掩面
返家設計手冊封面啦! 聽日交!
畫完先溫書啦, 反正只係IS ((巴死
∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼<本篇終>∼-∼-∼-∼-∼-∼∼-∼-∼-∼-∼
|