
(可樂&瑪蒙可愛///)
淚線完全崩潰...鏡音三大悲劇好正呀! ((淚目
今朝6點幾起身睇PV
鳴鳴…鏡音的三大悲劇…ME喊到唔知點形容了…((淚奔
” 悪ノ系列” 的 : ” 悪ノ娘”->” 悪ノ召使”->”リグレットメッセージ” +後記 ”白ノ娘
”囚人系列”的 : “囚人” +”紙飛行機”
”soundless voice” + “proof of life”
雖然睇咗好多次, 但係都好唔爭氣咁喊咗呀…((遠目
看”regret message” 喊得最厲害…((掩面
睇到一半都未到就喊…喊到完曬都未喊完…((遠目
可能因為上一回的” 悪ノ召使” 也好感動的說…((淚目
加上是續集形式, ME不喊就出奇了…((掩面
嗚嗚…淚線完全崩潰了…愛死你們了! 小連&小鈴!!! ((抱
喊完之後打DS
終於打完10+Vongale啦!
不過可惡的六弔花! ME明明看到reborn的電話對話中出了”kora”的!!!! ((火大
不要抯住ME去見ME可愛的大人Arco們呀!!!!! ((暴走
算了, 總算確認了打完六弔花就一定見到大人Arco們了!
不過又只有拉爾大姐&小青蛙嬴了…((掩面
要加油先得啦! ((遠目
之後出MK wif怡
去睇戲呀! “冰火時光機穿越回80後” ((啥米!?
FD子們話好好笑, 不過其實ME更想睇”腐女攻略”的…((巴死
算了, 聽日去睇”腐女攻略”wif yin~((巴死
有D變態呀! 不過有好多笑點((巴死
但呼籲各位好孩子不要看啊! ((啥米!?
唉...好想買暑假作業...唔想訂...
因為訂是沒有答案的!!!!! ((淚奔
之後去旺中www
買衫衫~~((巴死
返去粉中啦!
買撈撈~~((巴死
之後去影貼紙相www
好好笑呀! 囧囧的www((巴死
散會www
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
家教189www
今集都是回故, 下集要正式開始新章了!
不過看見鳳梨舉白旗還真喜感((巴死
((今次好短...下次再放截圖啦!