(畫在最下方)
話說ME們比好多學校都早咗成個月放暑假呢...((遠目
今日算係暑假第一日(?)
訓完又訓, 好眼訓 ((巴死
8點半先捨得起身...
打DS
唉...差少少咋明明! 要加油加油!!!
不破關ME不訓了今晚! ((決心
之後出街hea
先去花都扭Arco們的奶咀((揣
今日戰績: 威爾帝x4, 露切x1, 呀風x1, 小瑪蒙x2, 可樂x1, 史卡爾x1...
扭中的貼紙方面: 阿綱x1, 藍波x3, 藍保x1, Gx1, 庫洛姆x1, 西瓜x1, 山本x1, 阿洛迪x1
ME同威爾帝真的咁有緣嗎!?((驚
好多威爾帝...雖然ME不是不喜...
上次的匙扣又係! 成5個威爾帝...((狂汗
但一個拉爾大姐&瑪蒙鎖鏈也沒有呀!!! ((淚奔
明明只是為了還欠的兩隻而去扭的...((淚奔
之前訂的+現在扭的:

之後周圍行
返家呆坐一陣...
聽日要返學對卷...((嘆氣
ME重要影D相TIM, 唔想入鏡既自己閃開啦((揣飛
做下100問先www((揣飛
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
? ` 個 人 資 料 ` ?
01:)花名- tsz tsz
02:)幾歲- 13
03:)生日- 7月26日
04:)有咩家人- 父, 母, 弟
05:)住邊區- 北區
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 朋 友 篇 ` ?
06:)數出5位好朋友- 倩, 怡, 雞翼, 斯, SOSO (5個唔夠喎!)
07:)最囍邊3個- 全部!
08:)當你無心情時 ` 會搵邊個 - 詠C!
09:)當你有難時 ` 邊個會幫你 - 雞翼www
10:)你無左邊個朋友會吾得 - 全部! ((笑
11:)擇友條件系 - 傾得埋就OK ((巴死
12:)佢出賣你時 ` 你會- 傷心吧? ((揣飛
13:)有無朋友愛上過你愛的人 - ...我愛誰呀...? ((汗
14:)最囍朋友同你1齊做咩 - 傾計, 行街, 宅((揣飛
15:)囍不囍朋友陪著你 - 喜啦當然! ((笑
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 愛 情 篇 ` ?
16:)現在愛的是 - 話說ME愛誰...Arco們!!((巴死
17:)佢知吾知你愛佢 - ......
18:)佢同你依家系咩關系 - ......
19:)有表白麻 - ......
20:)你會吾會放棄愛佢 - ......
21:)介吾介意自己男/女友打比第2個 ......
22:)信吾信愛1個人吾洗理由- 信
23:)在拍拖麻- 當然沒有啦! ((巴死
24:)拍了多久- ......
25:)易呷醋麻- 不知道
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 學 校 篇 ` ?
26:)讀邊間- FKYC
27:)讀邊班- S2FW
28:)你個班有幾多人 - 38
29:)男定女較多 - 男多
30:)班主任系- MIZ WONG & 費SIR
31:)最囍邊個老師 - 趙SIR
32:)最想打邊個老師 - betty
33:)最囍邊科 - 中文, IS, IT, VA
34:)在班上地位是 - 人一個 ((揣飛
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 雜 類 篇 ` ?
35:)最想邊個打比你 - FD
36:)身邊有無人驚行雷- 沒有
37:)行雷時`佢會吾會搵你 - - 唔會
38:)鐘意食咩水果 - 西瓜
39:)鐘意咩節日 - 動漫節((巴死
40:)認吾認同至死不瑜既愛 - 咩黎? 唔明...((揣飛
41:)認為自己夠吾夠高 - 唔夠...((掩面
42:)囍出街還是讀書- 出街!
43:)你心中最記得既日子系邊(幾)日- 2月20, 7月2, 7月7, 8月8, 10月13
44:)個日有咩意義- Arco們的生日, 拉爾大姐, 小瑪蒙, 可樂, 史卡爾, reborn大人((巴死
45:)會吾會種花 - 唔會!! (如花?<<揣飛
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 選 擇 題 ` ? * 2選1 *
46:)電話vs SMS- SMS
47:)Msn vs ICQ- MSN
48:)情人vs朋友 - 朋友
49:)學校vs屋企 - 學校
50:)媽媽vs爸爸 - 媽媽
51:)打波vs跳舞 - 打波
52:)關楚耀vs譚詠麟 - ......
53:)陳奕迅vs李克勤- ......
54:)容祖兒vs何韻詩 - ......
55:)TwIns vs SHE - ......
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 無 聊 篇 ` ?
56:)鐘吾鐘意同陽光玩遊戲 - 唔鍾意...
57:)今日飲左未 - - 未((巴死
58:)是搞GAG 1份子麻 - 當然((巴死
59:)囍講笑哄你的朋友還是愛人 - 朋友!
60:)會吾會傻到對住空氣鬧 - 會呀! 對果個殺死可樂和間接累死瑪蒙的津嘉ME鬧了N次...((掩面 <<雖然沒有她ME就察覺不到可蒙CP有多美好...[[巴死
61:)見到小昆蟲會點 - 捏碎佢((揣飛
62:)屋企賓賓系吾系得成 - ......(?)
63:)屋企系吾系用金寶綠水 - 唔係
64:)認吾認同香港始終有你 - 不認同((揣飛
65:)鐘吾鐘意KERORO - ME憧意kururu <<ME喜上威爾帝的原因之一?((巴死
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 綜 合 篇 ` ?
66:)同依家情人最有回憶既地方系- ME幾時有情人嫁...((汗
67:)訓訓下教會吾會有人打比你 - 會, 網FD((巴死
68:)如你有..你把聲會好似咩野 - ......(?)
69:)細個個陣可愛麻 - 一D都唔可愛
70:)依家系吾系1腳踏2船 - ......
71:)你愛你依家既情人麻 - ME有情人咩?((汗
72:)對你情人有承諾麻 - ......
73:)最重要既承諾系咩野 - (?)
74:)有試過介手麻 - 有呀! 都唔係好痛之嘛!(?)
75:)最愛你依家既情人麻 - ......
76:)跟現在的情人分過手麻- ......
77:)原因是 - ......
78:)對你的情人有心淡過的時候麻 - ......
79:)傾得心事既朋友多吾多 - 好多www
80:)你心中的傻婆/傻佬是- 如花, 呻吟瑋
81:)朋友對你重要麻- 好重要!
82:)現在有什麼歌可以表達你心聲 - 沒有
83:)想同情人講咩野(好長都吾緊要) - 冇情人...
84:)想同朋友講咩野(好長都吾緊要) - all of friend I love you so much! ((抱
85:)最多可以食幾多碗飯 - 3碗, 呀爺整D飯比呀爸整果D好食((巴死
86:)多吾多澡涼- 多
87:)有無比現在的情人叫過你澡涼 - 冇情人...((說起來情人叫沖涼不就是要求H了嗎?<<誤
88:)認為自己幾多歲買到DREAM HOUSE - 30
89:)現在既情人系吾系你真愛- 冇情人...
90:)現在第2個人囍歡你麻- ......(?)
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 完 結 篇 ` ?
91:)就泥做完`累麻- OK啦
92:)最後問你1次`你會愛你現在既情人1314麻- 冇情人...
93:)邊個叫你做LI個100問- 自己
94:)最想比邊個睇到你篇100問- 最好唔好睇((誤
95:)系吾系做完運動泥- 才怪
96:)系吾系比人嬲緊你- 冇(掛)
97:)原因系- ......
98:)尾3戈題喇*開心麻- 你好煩((揣飛
99:)今日幾多號- 21
100:)完成喇*最想多謝邊個- 自己
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
【コロネロバトン】(可樂10問)<ME有無聊嘛...
01.コロネロの魅力を…
金色短髮, 水藍色的眼睛, "kora"的口頭蟬, 軍服
02.コロネロの好きな台詞は?
* "kora" / * "要活下去" / * "由我代替你去" / "真麻煩..." / "那就證明給我看!" <*=最愛
03.お気に入りのコロネロの場面は?
全部! ((揣
04.何歳だと思いますか?
詛咒前: 17~18 / 現在(10年後): 17+8(reborn教迪洛的那8年)+10= 35(大概)
05.海軍時代はどんなだったと思いますか?
可樂海軍時代大好き! ///
06.ヘルメットしてるコロとバンダナのコロどっちが好き?
頭帶!
07.ツナギ派?私服派?それとも…?(着せたい服など)
軍服格好き!! ///
08.弟子になりたい?
不想才怪吧? 可羅尼洛師傅! /// ((揣)) 不過部隊隊員也不錯...可羅尼洛隊長! ///
09.今後コロネロと絡ませたいキャラは?
現在的就美好/// ((抱)) 不過變回大人更美好/// ((揣
10.10年後はどんな風に育ってると思いますか?
能變回超帥的大人可樂就好了.../// ((揣))
<10年後為瑪蒙而死, 為瑪蒙而死...好有愛![[揣飛]]
唉?不是答應拉爾不會死嗎?<<揣 [[可蒙/可拉決譯迷茫中...((撞牆
妄想的回應: 拉爾和瑪蒙你選誰?

通吃!?<<誤