(畫在最下方)
今朝5點半起身
差D唔記得要返學TIM!
6點40同怡去食M記
之後重有時間去扭蛋((揣
扭咗12隻...((撞牆
為啥啦!!!! 拉爾大姐呀!!!! ((淚奔
唉唉唉唉唉...x100
還是沒有的!!! 明明還欠拉爾大姐的!!!! ((撞牆
成績: 呀風x1, reborn大人x4, 可樂x3, 小瑪蒙x2, 史卡爾x2...((撞牆
ME改運了, 今天跟reborn大人&可樂大人特別有緣...((狂汗
等ME返去放D多咗既比人先...+埋琴日果堆...((嘆氣
雖然"扭"不惜手, 但ME還是清楚要返學的...((揣飛
返到去立即影相計劃! 有D係倩幫ME影的www
因為要整結業禮video才可以影的www
(要看大圖請至ME的相簿)
主席+ 咋訓的某某+掩面的呻吟瑋<前面最肥的>((笑

訓咗既盧X豪 ((感謝倩的幫手<笑
之後對經企
ME們是全級班考得最差的...((掩面
都唔算高分, 但比預期的好很多((巴死
再黎係中史
一般一般的www
IS
嗚嗚...退咗3分呀! ((淚奔
小息! 狂影的www
某某&小金子((巴死
10碎 ((巴死
正正常常的
ME影後不知為啥笑了...((揣
如花姐特輯(?):
好像穿越時空...((狂汗
如花姐變成"穿越時空的少女"了...((狂汗

無言了...你不是想ME放這種相去結業禮個video度呀嘛...((黑線
之後去了101
對中文
唉...去唔倒費SIR屋企玩啦...((淚奔
差兩分...得斯同倩得咋! ((嘆氣
你地一定要影多D相比ME睇呀! ((巴死
<矮仔...真係好矮...((狂汗
之後數學
long test果然...不出所料...((遠目
MC都OK啦...
ENG
一般一般的
之後MIZ NG謂咗個驚天動地既事呀!!! ((驚
唔想你走呀...((淚目
竟然話憧意ME們所以同ME們講, 你分明想整喊ME們啦!
睇下, 傻仔喊咗啦! ((汗
甚麼告別禮是一支筆...唔明上面寫咩...((掩面
之後當然係影相啦! 第一幅又係最後一幅(?)啦!
全E1的

ME們FW的
好唔捨得你呀! MIZ NG!
呀! 睇咗唔好同其他人講, 得ME們知MIZ NG要走咋! ((巴死
最後通識
又一般一般的((巴死
好啦, 放學又傾下結業禮 D野
MIZ WONG今晚SD曬D相同D片比ME整呀! ((笑
下星一交
今晚同朱子佢地傾下點整
閃人, 同怡去許留山www
好好食! ((笑
(更多相去ME相簿/MSN問ME啦)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
【風バトン】(呀風10題) <又無聊了...
01.魅力を…
全部! ((揣
02.好きな台詞は?
* "嘛嘛, 別這樣說" * / "那, 開始吧" / * "真是的...打這種無意義的架..."<*=最愛
03.大好きの場面は?
全部! ((揣
04.何歳だと思いますか?
詛咒前: 22~23 / 現在(10年後): 22+8(reborn教迪洛的那8年)+10= 40(大概)
05.殺手と思いますか?
的確有想過的說...
06.好きの服?
唐裝! (不是老闆裝啊!)
07.中華派?私服派?それとも…?(着せたい服など)
唐裝好き!! ///
08.弟子になりたい?
想呀!!!! 師傅大人! /// ((揣
09.今後風と絡ませたいキャラは?
現在的很好/// ((抱)) 變回大人更好/// ((揣
10.風に腹黑と思いますか?
絕對隱性超腹黑...腹黑的風大人大好き!!!((揣
妄想回應: 覺得自己腹黑嗎?

黑了! <<誤