
睇返傻瓜青蛙, 始終我還是比較喜kururu((巴死
今朝比樓上既工程嘈醒咗
出咗去食早餐
返黎睇咗陣動畫
E個假期有好多動畫要追!
今朝就在追薄櫻鬼&黑之契約者www
不錯看的說www
打DS, 不過今日是玩"雪之守護者"www
果然比起小遊戲, ME是比較會玩格鬥GAME的www
好正www
打打下費SIR打電話黎
聽日要返去開會...話今年閱讀嘉年華又搵ME做設計師...((嘆氣
結局聽日冇得同風太佢地去睇戲啦...((嘆氣
同風太MSN
唉...佢地又唔睇得早場又唔睇得夜場...((嘆氣
之後出街hea咗一陣, 又係冇錢係身果隻((揣
返家畫咗一陣畫
去睇動畫啦www
講真聽日好唔想返學...((嘆氣