
偷懶上色法, 而且係未上完的那種((揣
話說上色還是PS好, CS上色不太好((喂
這是線稿:

可樂(家教)&亞瑟(APH)大好! /// <APH還是較喜瓦修((揣
今朝起身又打機
偷(?)咗細佬部PSP去打家教((喂
因為要偷(?)佢部PSP去玩今日係最後啦, 佢今日都考完試啦...((嘆氣
嗚嗚...始終打唔爆的...((淚目
風太又話改聽日先睇((汗
ME約了yin去睇你才說是不是遲了點...((狂汗
而且ME們是看早場, 下午跟其他人一起去信和的...
之後睇陣薄櫻鬼就返學...((嘆氣
薄櫻鬼GJ的說! ((巴
返到去見到高層次, ME重要坐係佢對面...((撞牆
好彩隔離的係識既, 唔會悶((巴
我今年又係設計...不過當日可以唔洗去幫手www((喂
聽完費SIR講野之後, 要幫手惗主題+遊戲
我這個局外人(?)為啥也要惗!?((汗
結局同人傾計((巴
高層次幅畫好GJ(?)((巴
佢掩面時個個笑咗((喂
開完會落雨
淋到濕曬...((嘆氣
去咗商場避雨+行下
去漫畫店睇陣漫畫
見冇咁大雨就返家www
唉...之後重要返多兩日...((撞牆
29號又返一日, 最後一日又唔知...
咁我點約人去玩呀...((汗
重有28號又要補數...
成個假期比曬學校...((淚奔
咁叫放假咩!?((喂