
父親節特稿(相簿中(6月)), 祝Arco一家的reborn爸爸(?)永遠幸福快樂(?)
今朝7點開始打DS
破不了真六弔花深受打擊...((畫圈圈
之後畫野
畫完都11點幾啦!
出去睇戲wif yin!
行過名都見倒Arco們的奶咀扭蛋呀!!! ((撲
為了還欠的拉爾大姐而去扭的((巴死
3個都沒有拉爾大姐...((淚奔
就是reborn, 史卡爾&威爾帝...((嘆氣
只欠拉爾大姐呀!!! ((淚奔
但踏中了綠紫<雖雷但喜的CP((巴死
去到MK啦! yin都啱啱好www
去咗信和先!
抽卡&書籤
嗚嗚...又沒有威爾帝...((淚奔
書籤雖然不是ME最愛(?)的reborn
但是可愛的小青蛙弗蘭啊! ((喜感中
連yin都抽倒佢最愛的呀綱! 可喜可賀! ((笑
上三樓買咗張小瑪蒙就走了((巴死
去銀城, 但未開...((撞牆
一路傾計一路去新世紀www((巴死
"腐女攻略"竟然啱啱落咗((撞牆
改了"波斯王子"www((巴死
見重有D時間就去行下
買唔倒野飲...最後都係要去返戲院買...((嘆氣
開場啦!
本以為只是戰爭之類, 估唔到有咁多笑點! ((喜感中
尤其是暗殺部隊ME想起瓦利亞(?), 那個飛長針的男人ME想起王子&千種...((巴死
好正呀! 好好睇!! ((大心
睇完去咗銀城
買咗reborn呀! ((撲
再去信和
yin呀, 聽完你講ME不敢再光顧街頭小販了...((嘆氣
CCG 8又沒威爾帝...((撞牆
不過CCG X就有最愛(?)的可樂www((大喜
之後見倒reborn既大頭扇呀!!! ((大心, 撲
可惜ME沒錢...((淚奔
散會啦! 下次再一齊睇史力加啦! ((巴死
返家www