
與鉛筆草圖的對比
剛剛總算把第一頁上好線了...=v="

這稿子實在拖了好久...@@"
(唉? 那上次的 可拉 不是更久了!!!???...@@")
可蒙...又是悲傷的一對呢...(遠目
再發一次今天的接龍~XD
上次決定CP時的情況::

第一天: 可樂 X 瑪蒙
第二天: Reborn X 史卡爾 X 威爾帝
第三天: 風 X 露切
今天是第二天的 R紫綠
昨天回顧:: 可蒙
http://file.qooza.hk/userfile/2/3/478523/CM.jpg
昨天後記::: 拉爾大姊與王子的感想 (見上一篇/下面網址)
http://file.qooza.hk/userfile/2/3/478523/CM-2.jpg
今天是接的是腐向CP R紫綠 (小心慎入
http://file.qooza.hk/userfile/2/3/478523/RSV.jpg
今天後記:: 結局 (微 R露 意識注意)
http://file.qooza.hk/userfile/2/3/478523/RSV-2.jpg
第一次畫腐向
起馬嘔到D野出來
我是萌 R露 的...=3=
如果他們3個真的CP的話一定是最搞笑的CP...@@"
明天是最後一天的 風露 啦~XDDD
期待明天~加油努力~!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今天的下半可說是不在家多...
因為比人迫我出去自費午餐...=3=
明知下星期有同人展+去信和買 家教
又要的花錢...T口T
上次的同人展真的好經典
同行的怡都知
我買咗好多好多東東...> <
最經典是把 風 和 可樂 的咕臣帶回家XDDDD
E家都重覺得真係好可愛好可愛XDDDD
之後上次去信和又係
買咗超多 家教
POSTCARD, 收藏卡, FILE, POSTER
更經典是我一次訂了1 SET POSTER
16張也是為了Arcobaleno們...@@"
E家的情況::

我的房間啦~=v=
Arcobaleno大好き!!!!!
講返係街
出咗去又唔想返家
一路係那間咖啡廳一路食野一路畫...XD
有得自己食我當然唔會食正餐
點了個朱古力慕思蛋糕和熱朱古力~
朱古力大餐XDDDD
等GE時候一路畫畫
食完畫埋就走咗
然後去行咗一陣
冇野好玩...@@"
去咗10蚊店夾咗個 小白(死神)+犬夜叉
再掟一陣彩虹就走咗...
之後去咗公園
練一下掃描
畫完再呆坐...
睇見D小孩傻傻地咁
4:50 慢慢行返家...
家中只有我弟
之後畫埋上面一幅