星の語
笨星我竟然會開d咁ge野=口=
歡迎各位無聊之士...
箴言9:10 敬 畏 耶 和 華 、 是 智 慧 的 開 端 . 認 識 至 聖 者 、 便 是 聰 明 。
star_orz
暱稱: 黑夜之星
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
謝師宴
感謝肥靜=]
再見螢火蟲
十年冇打黎
仲有3日
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
sofar
好友名單
網站連結
天空左岸(類似村莊的存...
上完唔會痴線ge痴線論...
偉大的輕小說天后御我...
眾裡尋星千百度
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 64
今日人氣: 0
累積人氣: 2319
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


光與暗 分類: 未分類

光是希望 暗是守護

守護之光 黑夜之星

星是為了帶給朋友希望 同時在黑夜中守護



2009 年 2 月 16 日  星期一   晴天


英雄?同伴? 分類: 未分類

英雄

在很多人的心目中是一個難以達到的夢想

每一個人或多或少都曾經想當一個英雄

但,英雄是什麼呢?值得我們朝思暮想嗎?

英雄,在我眼中是一個強大的存在

強大到可以用其力量去保護任何人

但,同時也是孤獨寂寞寬名詞

一個人獨當一面,卻要承受力量強大所帶來的責任

同伴

是人生中不可或缺的一部份

同伴是親密戰友,互相信任

可以將背部坦然地交給同伴去守護

把自己的性命交給同伴,一種心的信任

朋友們

你們在這刻是想要成為一夫當關,萬夫莫敵的英雄

還是成為他人願意將他的背部交給你守護的同伴呢?

我的選擇是同伴

因為,英雄不論有多麼的強大,那也只是一個人的強大,無法和其他人分享

但是,同伴是互相強大,大家之間的信任成了快樂的泉源,是一個人無法體會的

團結就是力量,同伴之間的合作,默契,信任,也不是一個近乎無敵的英雄所能對抗的

所以,要信你的同伴,先去信人,才能使對方也能相信你

這就是我對同伴的態度



2009 年 2 月 11 日  星期三   晴天


熱愛自由 分類: 未分類

我重申一次

我熱愛自由,別強迫我做一些我極不願意做的事

最後即使我會做,我也不會用心去做

沒人能改變我不想做這個事實

即使有心做,但也很易放棄

這又何苦呢?

只有我自己想做的事情才能做好

就像我的學業

現在,我要奮戰了

而作為我力量的,只是單單的一個諾言=]

我從不忘記自己的諾言,一旦許諾,就會全力做好

現在也是如此



2009 年 2 月 6 日  星期五   晴天


2天的陸運會 疲倦 分類: 未分類

昨天太累..沒啥體力打xd今天補回

呼...2天的陸運會終於完結了..8成時間是很悶

另外的1成半是很累...最後的半成是很熱鬧..

累的原因是昨天去跑了1500米....

我從小4開始沒參加徑賽...平時也沒做啥運動+跑步..

所以..我只是下去陪跑xd陪朋友們跑,只有包尾的可能性xd

在男甲前是女乙千五米的賽事...林冬梅跑緊果陣仲有氣咁叫我幫佢祈禱..

好啦,這就替她和我自己祈禱..

結果,佢跑女乙得第5...我跑男甲尾3xd

竟然沒跑最尾...神奇...比神奇六邊形更神奇...

還跑贏了一直嗆我的肥威,呵呵

一直沒練..不是最後算不錯了 哈哈

之後,今天都沒啥好看

只是女甲4x400社際接力比較好看..polly跑得真好

最後..重頭戲來了

十周年校慶....學校不知用啥方法把傑志請來了- -

而且還是全隊都來..踢那30分鐘..

不過..學校真的很垃圾xd

傑志明明已經非常放水了...都進不了一球= =''

不過學校也真會拉關係...第一年的校友...因為在踢天水圍飛馬..

也被學校拉來當校友踢..真強

據說明天報紙會刊登..我不知道其真實性..

各位有興趣就去看看吧



2009 年 2 月 4 日  星期三   晴天


又來一次@@ 分類: 未分類

各位睇完就要做,請專重遊戲規則

否則就沒人再做,也就再沒啥可以看了,知道嗎?

凡事都有代價,看了就要做,明白的就開始看吧,而且,記得cm=]

唔好扮冇睇,睇左就要認,如果唔係我大可以lock,我信得過咁多位先開放比大家睇

唔好要我失望同埋對大家冇哂信心可以嗎?雖然我唔知有咩人黎過睇

GAME START~

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥start fr0m here*♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
                             
ab0ut me*;)

1.) 您的名字*_ 黑夜之星
2.) 您係囝囝定囡囡*_仔
3.) 您幾碎*_16
4.) 咩星座*_獅子
5.) 幾時生日*_8月12
6.) 您住冰*_粉嶺
7.) 您有冇近視*_邊有..我咁健康
8.) 您有冇穿耳*_我係好學生=]唔搞衣d野
-----------------------------------------
ab0ut my dear friend*;)

9.) 您愛您的朋友嗎*_唔愛朋友點做朋友?好廢xd
10.) 您有同佢地講心事嗎*_得閒都講下
11.) 他們愛您嗎*_我不會看透人心
12.) 跟您最要好的*_n咁多個,冇最

13.) 對您最好的*_um....教會個個都對我好,網fd有d都係
14.) 最白目的*_講左會比人打的,不說..(細聲說..姓李的
15.) 最可愛的*_真的要說...?um...就笨楠吧
16.) 最美的*_想不到
17.) 最帥的*_STK4子
18.) 最了解您的*_笨楠...chy...ling姐(如果佢都算係我朋友@@)
19.) 最傻的*_除左呀茵...我諗唔到有第2個= =
20.) 願意跟姣婆做朋友嗎*_要睇佢咩性格
-----------------------------------------

ab0ut l0ve*;)

21.) 係咪單身緊*_係...嗚嗚
22.) 單身左幾耐*_好耐囉唔該xd
23.) 拍過幾多次拖*_傷心事唔好提
24.) 點解會單身*_  冇拖拍咪單身...邊個諗d咁廢ge問題嫁= =
25.) 想要冰類既伴侶*_基督徒
26.) 伴侶既外表重要嗎*_內在美最重要=w=
27.) 冰類異性最吸引到您*_好難講
28.) 有冇暗戀人*_暗戀衣d野講左就唔暗啦,專重暗戀這個詞語xd
29.) 點解會鍾意佢*_唔想話你知,大家心照,照唔到就算
-----------------------------------------

ab0ut my school*;)

30.) 冰間學校*_ 粉嶺禮賢會中學,簡稱FRCSS
31.) 咩班;幾號*_永遠ge 1號仔
32.) 愛您的學校嗎*_ 毫無歸屬感..
33.) 學校band幾*_one尾two頭掛,我唔知
34.) 您的老師好嗎*_某D啦
35.) 有冇見過訓導*_訓導都係老師吧,老師都會教書吧,教書的早上集隊都會見到吧(茶
36.) 把您的學號加8是誰*_9號仔...忘了xd
37.) 您班上有幾多人*_41
38.) 您愛您班主任嗎*_我諗冇邊個同學會唔憎佢囉
39.) 有冇試過俾同學杯葛*_有,不過對方失敗左
-----------------------------------------

ab0ut my favourite*;)

40.) 您最愛的人*_咩愛先?好含糊,太籠統,可以具體少少
41.) 您最愛的歌手*_唔聽歌
42.) 您最愛的季節*_冇邊個鐘意
43.) 您最愛的時間*_冇邊個鐘意
44.) 您最愛的食物*_朱古力...糖..芒果..飯
45.) 您最愛的口頭禪*_小弟
46.) 您最愛的小動作*_要問我d fd- -
47.) 您最愛的品牌*_咩品牌?好多種類,太籠統,有進步空間
48.) 您最愛的數字*_3
49.) 您最愛的髮型*_有咩髮型我都唔知=口=
-----------------------------------------

ab0ut n0w*;)

50.) 您宜家係冰*_屋企...
51.) 宜家幾點*_21:31
52.) 您宜家最想做乜*_係長州食翁+製極咸烏冬同埋玻璃製極甜西米露
53.) 您宜家上緊咩網*_QOOZA...天空左岸..公會論壇
54.) 您宜家聽緊咩歌*_冇聽歌
55.) 宜家電視做緊咩節目*_廣告
56.) 您宜家最掛住冰個*_你估下
57.) 您宜家悶吾悶*_話悶唔悶
-----------------------------------------

ab0ut your choice (mC)*;)

58.) 棒棒堂0r飛輪海*_2隊都唔知咩黎,只係知台灣人
59.) 紅色0r白色*_白
60.) sony ericsson 0r n0kia*_冇樣鐘意
61.) hifi 0r mp3*_MP3
62.) 咖啡0r奶茶*_奶茶(唔加珍珠唔好飲= =)
63.) 小巴0r巴士*_有冇得揀行路?

64.) 日本0r韓國*_日本
65.) m0rning娘0r黑澀會*_morning娘...聽過一次xd果個咩會冇聽過- -
66.) 大鼻0r鋼牙*_鋼牙
67.) 長笛0r小提琴*_鋼琴得唔得?
68.) 內在美0r外在美*_內
69.) 肥0r瘦*_平均就是美,太極端都唔好,中庸之道,明冇?
-----------------------------------------

ab0ut future*;)

70.) 您大個左想做咩*_奇幻小說家(啥
71.) 您計劃幾碎結婚*_唔知,有穩定女朋友先算,不過應該都冇xd
72.) 您計劃生幾多個*_1個= =''
73.) 您有冇諗過出國*_冇
74.) 您有冇諗過出書*_有...
75.) 您想入冰間大學*_中大,可能性...0掛
76.) 您有冇諗過入娛樂圈*_冇
77.) 您有冇諗過選 Ms./Mr. HK*_NO
78.) 您有冇諗過嫁/娶個有錢人*_冇,小康係最好
-----------------------------------------

ab0ut thingz you hate*;)

79.) 您最討厭冰類人*_欺善怕惡,講野串住哂
80.) 您最討厭的同性*_黃姓同學
81.) 您最討厭的異性*_冇
82.) 您最討厭的品牌*_咩種類?你問d野咁多都咁空泛,中文0分呀你
83.) 您最討厭的口頭禪*_是咁的 巴打
84.) 您最討厭的食品*_榴槤....
85.) 您最討厭的聲音*_冇
86.) 您最討厭的身型*_冇
-----------------------------------------

General*;)

87.) 您想轉髮型嗎*_有咩髮型嫁?
88.) 您有送過偶像機*_冇
89.) 最傻的一次*_唔想講..真係好傻
90.) 有畫手的習慣嗎*_冇...唔做d咁ge野嫁我
91.) 怕血嗎*_唔怕
92.) 您笨嗎*_我花名叫笨星,咁我會唔笨?笨ge定義同埋方面人人唔同,你太唔具體
93.) 您容易相信人嗎*_朋友的都應該相信
94.) 您常說謊嗎*_沒有- 基督徒唔講大話的..令你失望了
95.) 您怕黑嗎*_唔怕
-----------------------------------------

ab0ut my 100問*;)

96.) 愛做100問嗎*_太長,短d好d
97.) 您會繼續支持我的100問嗎*_唔會,你太港女了,而且,問d野太空泛,唔具體,太多改善空間,改下ge話考慮下啦
98.) 您愛我的100問嗎*_可以說討厭了xd
99.) 您愛我嗎*_你邊位?如果你係我愛果位,咁我咪愛囉,唔係ge話又令你失望了
100.) 完成了*快弓囍自己吧*_
-----------------------------------------

邊個諗d題目嫁= =

除左讚佢好有心機時間咁打同諗100問,我諗我冇咩讚到佢囉

睇完cm

有d野,大家心入面知就得,唔洗周圍爆同講=]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

話說今日音樂堂好開心

肥宇唱歌好好聽