返左成日學...除了數學份小測未如理想之外...其他都一切安好
英文堂有史以來過得最開心= =唔知點解..
小息...肥熙同我講...粉中間漫畫廊出左G.O,D2手..爽呀..
等御我d書等左幾耐= =''補完數學6點就飄去買~
11本...百1蚊..抵...慢慢煲..
睇完比肥熙幫我包xd
本吾命4仲係佢到=0=..成半年....
目前想想買本非常英雄2...不過冇錢...窮書生一名..
買完G.O.D之後同黃嘉偉&肥熙去粉中出面果間唔知咩K.S到剪頭髮..
剪左58...一般啦..都係咁..
剪完佢問gel唔gel..d fd話gel埋冇壞..咁咪gel囉..
gel完仲衰過冇gel= =''返屋企第一時間洗頭...
決定以後冇特別需要時係唔會gel頭= =''
崇尚自然=3=唔like gel頭...
P.S:其實係咪串gel呢?啫頭....希望森仔冇老點啦..其實我唔識串的說=3=
|