星の語
笨星我竟然會開d咁ge野=口=
歡迎各位無聊之士...
箴言9:10 敬 畏 耶 和 華 、 是 智 慧 的 開 端 . 認 識 至 聖 者 、 便 是 聰 明 。
star_orz
暱稱: 黑夜之星
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
謝師宴
感謝肥靜=]
再見螢火蟲
十年冇打黎
仲有3日
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
sofar
好友名單
網站連結
天空左岸(類似村莊的存...
上完唔會痴線ge痴線論...
偉大的輕小說天后御我...
眾裡尋星千百度
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 64
今日人氣: 6
累積人氣: 2330
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 16 日  星期五   晴天


G.O.D入手 開心 分類: 未分類

返左成日學...除了數學份小測未如理想之外...其他都一切安好

英文堂有史以來過得最開心= =唔知點解..

小息...肥熙同我講...粉中間漫畫廊出左G.O,D2手..爽呀..

等御我d書等左幾耐= =''補完數學6點就飄去買~

11本...百1蚊..抵...慢慢煲..

睇完比肥熙幫我包xd

本吾命4仲係佢到=0=..成半年....

目前想想買本非常英雄2...不過冇錢...窮書生一名..

買完G.O.D之後同黃嘉偉&肥熙去粉中出面果間唔知咩K.S到剪頭髮..

剪左58...一般啦..都係咁..

剪完佢問gel唔gel..d fd話gel埋冇壞..咁咪gel囉..

gel完仲衰過冇gel= =''返屋企第一時間洗頭...

決定以後冇特別需要時係唔會gel頭= =''

崇尚自然=3=唔like gel頭...

P.S:其實係咪串gel呢?啫頭....希望森仔冇老點啦..其實我唔識串的說=3=



2009 年 1 月 13 日  星期二   晴天


痛苦.. 忿怒 分類: 未分類

有冇搞錯..

調堂調到有成5堂英文堂= =

一返到學校第一堂就英文..

之後小息完左又有英文..

食完linch又有英文...

想死..

5堂中文都頂到..5堂英文點頂= =

orz...



2009 年 1 月 12 日  星期一   晴天


我的第一次沒了.. 傷心 分類: 未分類

這不只是09年的第一次..

也是我中學生涯的第一次..

清白之驅沒了...嗚..

人生人第一次嚴重遲到...

一係唔遲..一遲就嚴重..唉..

電話鬧鐘冇響...老師打黎先知起身= =''

返到學校9點7...錯過左中文quiz...

好似特登返黎上中史堂咁..(第2堂為中史堂)

點解..點解一早就測閱讀理解..我最擅長果份卷呀...

得返10分鐘做..做哂所有mc題...文字題一題都冇做..哭

黃玉怡同杜嘉威又少左個競爭對手了..

放學先再測綜合能力..唉..

maths..派返級測卷...算係咁..大意ge地方冇左3分@@

同李家強同分=3=黃玉怡同珊珊炒左><



2009 年 1 月 4 日  星期日   晴天


好飽 滿足 分類: 未分類

好飽好飽..

1227活動順利結束

活動隊有慶功宴,可以好好食ling姐一餐

正!!

為左衣一餐,我冇食早餐=]

12點40分到左pizza hut..最早到

之後45分森仔同司徒都到埋

其他人遲到=口=有得食都遲?搞錯..

結果成點幾先有得食

食得最多野係我=]咩你地食咁少...唔似你地喎..搞到食唔哂..冇得食甜品..

食到勁飽..飽到夜晚...唔知埋單幾錢呢

未埋單就同森仔閃左,去補習

唉..好多功課未做

奮戰世史2條essay...努力..



2009 年 1 月 3 日  星期六   晴天


又係星期六 開心 分類: 未分類

又係星期六喇...

唔記得補課改左時間...遲左成個鐘..

結果返到去冇野做..又頹成個鐘= =唔想的

教會今日好平靜...平靜到好舒服

發現自己其實好適合一d靜ge環境

組員出席的還是那些固定組員,還不錯

勇仔同奶奶正式入組,感恩=]

要好好努力!!

晚上..知要左仲未有得換電腦

我 好 火