星の語
笨星我竟然會開d咁ge野=口=
歡迎各位無聊之士...
箴言9:10 敬 畏 耶 和 華 、 是 智 慧 的 開 端 . 認 識 至 聖 者 、 便 是 聰 明 。
star_orz
暱稱: 黑夜之星
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
謝師宴
感謝肥靜=]
再見螢火蟲
十年冇打黎
仲有3日
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
sofar
好友名單
網站連結
天空左岸(類似村莊的存...
上完唔會痴線ge痴線論...
偉大的輕小說天后御我...
眾裡尋星千百度
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 64
今日人氣: 1
累積人氣: 2320
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 2 日  星期五   晴天


期待 分類: 未分類

明天又係星期6

又可以返教會了>3<

期待期待..

仲未買喬想食果粒糖比佢..之前應承左-口-聽朝去買先..買唔到先算=口=

最快聽日有得換電腦><感動感動..

2gb ram..幾好幾好..

主機個殼好似話係黑色,岩我xd

我好鐘意黑同白..屋企d杉勁多黑白..

袋又黑,鞋又黑xd電話係白..但電話繩係扭蛋黎..又係扭到黑色...

仲有滑鼠又黑,手錶又黑..不過冇帶好耐下..

黑色同我幾有緣xd

萬眾期待~哈哈



2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


09年第一天 呆滯 分類: 未分類

09年第一篇~

訓到3點先起身...

累~

09年第一天最主要要做的是~

做功課...

加油..笨星..



2008 年 12 月 31 日  星期三   晴天


失敗的一年用失敗的方式結束? 感動 分類: 未分類

最後一天了

早上打比笨智,問佢幾點出,又話唔知,要6點先知,好啦,6點先搵佢

之後係到睇九把刀d小說,睇左拼命去死同埋那些年,我們一起追的女孩

那些年,我們一起追的女孩 太好睇喇 感動得想哭呢..對愛情好似啟發了很多@@?..

絕對推介,同<<功夫>>(九把刀 都市恐怖病果本)一樣咁好睇,不過功夫感人d

詳細唔講=]

6點..打比笨智,死人頭話唔想出,囧,唔出早講啦,又叫人出又唔出

潘高智,你好樣的

你放我飛機搞到我迫住同路路講...好似搞到我又放左佢飛機咁

唉..心淡...6點幾果陣自己出左mk行...孤單

係mk行黎行去,又食下野..打算去潮特買埋生日禮物比雪梨..

點知冇樣睇得上眼..冇買..

9點幾10點..出尖東睇下撞唔撞到d組員,,,又唔知佢地睇完戲未..冇打比佢地

去到尖東火車站...佢地竟然打比我=口=感動...原來我真係唔係只係自己一個

神與我同在=]

之後走左去海旁睇風景同多唔多人

睇完返火車站等佢地..

好多人呀~成1x~20個..

尖東冇上地面一陣..成堆行...水洩不通

之後企左係勁多人ge地方..同酒店上面d人係到揮手...

靜恩係咁黑ge環境仲玩影相..orz

bear細佬好得意...同我一樣重= =''勁

12點lu~拍打組員d頭當開光=]09年第一拍~

去到火車站用左20分鐘..火車站仲要係我地隔離咋= =

之後打算落上水食糖水..

返到上水..點幾..食糖水啦..19個人..

又等勁耐...中間玩開口中...我輸orz..

食糖水..叫咩冇咩...當黑..

最後叫左碗椰林椰果黑珍珠...

味道一般,也不算太差,不過唔夠熱..但我體諒佢..

成日用左35蚊=]

揮霍無道 存錢有理

返到屋企~3點..冇比人罵...原因..

我3點打比我家姐..佢先岩岩係沙田唱完k,4點先返到xd

我4點上左床訓lu~

chy佢地班stk走左去和興打波打通頂..

司徒同喬仲要陪佢地癲= =''

好似話打到6點xd

願神保守佢地~



2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天


浪費時間.. 分類: 未分類

今日..唉..成日來說浪費很多時間

有值有唔值

朝早..返學校補課..教無聊野..浪費左幾個鐘..

補完..幫肥宇補數..條友溫左1x分鐘就走去睇地理..話唔溫數學

之後等埋佢去食lunch..又等成個鐘..

之後陪肥威去搞提款卡d野..又哂半個鐘..

食完野返到屋企都成3點..

之後5點出門去荃彎補英皇...之前為左去camp調左堂..

搞到要出荃彎

補個幾鐘..塔2個幾鐘車....

返到粉嶺...9點幾..

食完野..10點先返到屋企xd

浪費左唔少時間..

邊d值,邊d唔值,自己估啦~應該好易估^^



2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


聖誕全城一叮.. 不安 分類: 未分類

一朝早..又要補課.英文..唉..

補完飄去接無故同幫教會買野

教會又差我多80蚊=v=

返到教會...幫手佈置..

籌委有lunch食..唔係有飯嫁咩..點解得三文治..

ling姐咁吝嗇嫁..

個show開始...第一組好快比人叮左...

奶奶演出好勁呀>w<自己整左段有哂我地小組ge相

首歌仲要自己作~勁!

羅c,喬,玻璃,茵其實都唱得幾好聽...不過好細聲...坐得前先勉強聽到d..

下次加油!!

之後到最可惡的所謂的"豁出去"組...床段野得個gag字=3=

不過我費事放上載,所以各位睇唔到喇..可惜

garry,chy,翁+,bear表演得好精彩,應該贏嫁~

係班評判冇眼光~

chy應該請佢地食蕉嘛,做咩自己食姐

最後..豁出去入左3甲...

遵守諾言,請曾曾同卓卓食m記..orz

完左,請完人食野...去勇仔屋企玩ps3

我係賽車白痴....比奶奶,勇仔,森仔狂炒..

奶奶賽車一流...

之後玩gundam..今次仲唔到我炒返你地?xdddd

連炒佢地3個..之後轉籃球..

今次到勇仔屈機...森仔比佢大炒21:4....

本來玩埋槍game先走..不過天色已黑..於是閃人

一人屈一隻game,森仔應該屈槍game xdd

期待吧