最後一天了
早上打比笨智,問佢幾點出,又話唔知,要6點先知,好啦,6點先搵佢
之後係到睇九把刀d小說,睇左拼命去死同埋那些年,我們一起追的女孩
那些年,我們一起追的女孩 太好睇喇 感動得想哭呢..對愛情好似啟發了很多@@?..
絕對推介,同<<功夫>>(九把刀 都市恐怖病果本)一樣咁好睇,不過功夫感人d
詳細唔講=]
6點..打比笨智,死人頭話唔想出,囧,唔出早講啦,又叫人出又唔出
潘高智,你好樣的
你放我飛機搞到我迫住同路路講...好似搞到我又放左佢飛機咁
唉..心淡...6點幾果陣自己出左mk行...孤單
係mk行黎行去,又食下野..打算去潮特買埋生日禮物比雪梨..
點知冇樣睇得上眼..冇買..
9點幾10點..出尖東睇下撞唔撞到d組員,,,又唔知佢地睇完戲未..冇打比佢地
去到尖東火車站...佢地竟然打比我=口=感動...原來我真係唔係只係自己一個
神與我同在=]
之後走左去海旁睇風景同多唔多人
睇完返火車站等佢地..
好多人呀~成1x~20個..
尖東冇上地面一陣..成堆行...水洩不通
之後企左係勁多人ge地方..同酒店上面d人係到揮手...
靜恩係咁黑ge環境仲玩影相..orz
bear細佬好得意...同我一樣重= =''勁
12點lu~拍打組員d頭當開光=]09年第一拍~
去到火車站用左20分鐘..火車站仲要係我地隔離咋= =
之後打算落上水食糖水..
返到上水..點幾..食糖水啦..19個人..
又等勁耐...中間玩開口中...我輸orz..
食糖水..叫咩冇咩...當黑..
最後叫左碗椰林椰果黑珍珠...
味道一般,也不算太差,不過唔夠熱..但我體諒佢..
成日用左35蚊=]
揮霍無道 存錢有理
返到屋企~3點..冇比人罵...原因..
我3點打比我家姐..佢先岩岩係沙田唱完k,4點先返到xd
我4點上左床訓lu~
chy佢地班stk走左去和興打波打通頂..
司徒同喬仲要陪佢地癲= =''
好似話打到6點xd
願神保守佢地~ |