規則:一旦您被TAG...您必須回答以下問題...最後,增加一個多問題,回答...并且TAG 21個朋友
1. 鍾意人地點叫自己?
星掛@@唔肯定,要睇下係邊個
2. 宜家讀緊咩學校?幾年級?
frcss f5
3. 你有過咩花名?
笨星
4. 2008年ge平安夜同邊個一齊度過?
教會家人
5. 承上題,佢/佢地係咩關係?
教會的家人
6. 近來最喜愛的電影係?
唔睇戲的說
7. 承上題, 同邊個睇?
承上題
8.要成為你ge好朋友,要有咩條件/特質?
唔好蝦我
9. 請用3個形容詞形容自己最好ge朋友?
搞爛gag
10. 拍過幾多次拖?
no
11. 宜家有冇拍拖?
no
12. 對理想情人有咩要求?
基督徒,唔煙唔酒
13. 最鍾意同最憎d乜野?
最鍾意返教會,最憎英文
14. 有咩原因可以令你躁底?
不斷轟炸我
15. 近來最難忘ge一件事係乜?
第一次去唱k=w=
16. 寫出五個異性朋友ge名.
玻璃,茵,喬,雪梨,笨楠
17. 上述5個有幾多個係你喜歡或曾經喜歡的
唔講=w=
18. 如果有鍾意ge人,會點同佢表白?
唔知
19. 點一首歌俾你最鍾意ge人聽.
偶然遇上的驚喜
20:宜家最想做ge一件事
打李佩蕾...
21:最中意既顏色?
黑,白,深藍,紫
22: 上網會做D咩?
msn,上天左,痴線壇
23. 最令你O嘴之事.
森仔同小肥d爛gag
24.聽緊咩?
where did u go
25.msn有幾多人?
2xx左右
26.屋企有咩遊戲機(包括兄弟姊妹果D)
冇,得電腦
27.問心果句.你自唔自戀xd?
no
28.你覺得自己索唔索xd?
no
29.講一個好難達成嘅心願.
打李佩蕾
30.呢刻妳掛住邊個?
講你都唔知
31.聽日去邊玩xd?
返學...
32. 最想對你班好朋友講既說話係?
我們是永遠的好朋友
33. 現在最想攬住邊個?
講你都唔知
34. 有冇暗戀人?
講你都唔知
35. 你生存既意義係咩?(諗夠5分鐘先好答)
傳福音
36. 你最後悔的一件事..
太長,唔想講
37. 你唔會忘記tag你果個?
點會忘記..
38.最僧邊個?
黃姓同學(男),陳潔嫦(我班主任)
39.你o既口頭禪係咩呀?
小弟
40.09年2月14情人節你會同邊個過?
教會人(星期6要返教會xd)
41. 今個新年豆左幾錢利是?
5xx
42. 你個打令叫咩名?
....
43. 做左咁多年人依刻對你泥講最重要既係咩?
返教會,認識唔同ge網友
44. 你呢一生人入面最驚既係?
教會小組冇人理我
45. 你有咩野夢想?
入讀中大中文學系
46. 陳豪正唔正先? xDDD
唔識佢
47. 你做過最核突既行為係咩?
冇咩
48. 你覺得自己每一日訓得夠唔夠?
唔夠
49. 答呢d野悶唔悶-.-?
悶