星の語
笨星我竟然會開d咁ge野=口=
歡迎各位無聊之士...
箴言9:10 敬 畏 耶 和 華 、 是 智 慧 的 開 端 . 認 識 至 聖 者 、 便 是 聰 明 。
star_orz
暱稱: 黑夜之星
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
謝師宴
感謝肥靜=]
再見螢火蟲
十年冇打黎
仲有3日
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
sofar
好友名單
網站連結
天空左岸(類似村莊的存...
上完唔會痴線ge痴線論...
偉大的輕小說天后御我...
眾裡尋星千百度
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 64
今日人氣: 1
累積人氣: 2323
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


敬拜讚美 感動 分類: 未分類

今日25號...耶穌生日快樂

教會敬拜讚美...好感動..

詳細唔講~嘿嘿~秘密

其他都冇咩了....

長州之旅之完結

最後一日...早上依然聽到多啦a夢....囧...

都叫左熜鬧鐘..又唔聽..完部人又係得佢2個冇起身..

嘈到連房都聽到..多得玻璃出手相助

訓到10點先起身..

食完早餐...交屋..出去行左陣.

塔船閃人..今次坐豪華位..多幾蚊..

風景幾好睇xd

chy好靚仔=3=

之後係入面玩啤牌...

塔火車果陣訓教..

返到屋企沖完涼又訓...

夜晚起身食飯就開電腦...

累~3日2夜完結



2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


平安夜:聖誕報佳音 滿足 分類: 未分類

平安夜都要補足一日課...頹...

補課異常地專心..orz

4點喇..放補課喇,返屋企用左陣電腦就返教會

7點半...報佳音開始..地點..上水廣場對出天橋...

平安夜的上水非常少人...4個so far+4個so close連群結隊出動傳福音..

奶奶好踴躍..感恩

成績...忘了xd之後諗住去食糖水...點知爆人...全so far得我一個粉嶺..orz.

自己一個塔車返去..去左許留山買糖水xd

12點幾準時上床訓..

長州之旅續

第二天...早上6點..翁+和chy的電話鬧鐘非常盡責地工作..

多啦a夢和一首不知名的歌不斷播...我地又懶去熜..冷呀..

全部人得佢2個冇醒....多得garry去熜..但都嘈左半個鐘= =

之後再訓..訓到9點先起身...

11點幾..bear,玻璃,茵..出左去飲茶= =

lunch..冇咩點食野..因為冇野好食..

之後..佢地返左黎..茵笑住咁話,我唔見左電話呀

我地..o哂..唔見左電話仲笑得出= =''真的係青山出黎嗎@@?

係間屋搞到2點先出去..

租單車..長州環島行..去到東提果邊...同chy上山去睇小長城...其他人係到睇飛行服務隊救人= =''

4點幾5點..冇野做去左體育館book羽毛球場...orz...我地應該係第一批遊客係長州打羽毛球!!

book左7點....之後返去睇電視同玩...我地真係留戀間屋...

7點囉...本來係到睇電視睇到就黎訓著ge我地..好精神咁起身...出發..

打羽毛球果陣..8條友分4隊...唔洗打果d係到訓教= =''我地book場來訓的@@?

打完..book埋乒乓球場..book左1個鐘..打左10分鐘...

成班人係到跳舞orz..

咁靚仔..唔好怪我放上黎xd~~玻璃同茵影得好~

我地頹到book乒乓球場跳舞...上面好似有個呀嬸望住我地添= =

玩完~返歸..9點開始煮dinner

今晚晚餐~炒烏冬..餸係琴晚火鍋食唔哂果d

甜品係玻璃自家製西米露

炒烏冬由翁+操刀..落左1/4支鼓油....咸死orz

不過我都食左3碗...幾好食的..飲左成支銀菊露xd

之後食西米露..講真..真係幾好食...係甜左好多咁解姐..

極咸+極甜=飲咩都冇味+咳死

晚上..佢地跳唔夠..食完野仲要跳多幾次...

11點幾訓...佢地係我旁邊開戰...枕頭大戰..

茵與布甸狗枕頭爭奪戰...

chy收埋個枕頭係我床下面做咩= =雖然我訓左..

大戰持續至2點...嘈到拆天...冇人黎拍門投訴xd...

訓唔到呀...冇啦啦有幾個枕頭飛埋黎..茵仲要踩我幾腳= =''

2點幾果陣叫翁+,chy熜鬧鐘...唔知有冇熜...



2008 年 12 月 23 日  星期二   晴天


長州之旅正式結束 愉快 分類: 未分類

呼~3日2夜的長州之旅完了

感想很多..有頹有爽有刺激有咸有甜= =

現在很累..有點暈..

先打第一天的好了..另外的記得就後補xd

最先的是...9點半左右係火車站集合..臨時先有人話唔去..哇卡..囧了

之後拿豆腐...忘了內裡有水...弄濕了褲子少少...囧

之後上火車..霸佔第一卡= =之後就係到玩啤牌xd有軓人將手當枱xd爽

火車轉地鐵轉船....途中差點不見了組員xd別亂走嘛

去到長州...拎屋....西提...幾大幾舒服...將d床拎哂出廳..4張..6個人訓..2個女仔訓返房

之後第一日去百佳惠康買野....班人仲叫埋無故買啤酒= =不過我同chy冇飲..飲涼茶(茶

第一天咩都冇玩,純周圍行

夜晚打邊爐,係3日以黎最好食ge一餐...詳情之後再說

打完送無故去碼頭,之後去左東提沙灘...玩沙....肥茵唔見左介指...搵唔返= =''

成堆人係到玩影相...一齊係d沙到跳起...

成身沙.....

返到屋..沖涼...煲10分鐘先沖得5分鐘熱水..煲30分鐘又係得5min..囧

2個女仔沖先..仲要一齊沖...呀茵冇事係到叫= =''

之後我地沖完都差唔多1點...就係d床到睇電視....成3點先訓...

第一天報告完畢...整體感覺新奇...6個男仔訓埋一齊..幾爽的說...翁家仲要冇著上身3同得條短褲...好似全身冇著3咁...笑左=口=



2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


很開心很頹!? 分類: 未分類

今天很開心的是..少青做冬..

早上整的蛋炒飯..很頹...成天都在呼籲組員不要吃..

之後..崇拜時間玩得很瘋...很不錯

戲玉來了..區總+101站長(不知道是什麼的就陪我返教會吧xd)的工作真的有夠忙...收物資收到瘋了

完了就去買明天去camp的東西...之後再回教會開籌委會...台上宣傳都要開..明明工作完了

7點半才回家...

之後沒多久又和我姐在嘈xd每天一吵,精神好好

明天就去camp喇,期待長州之旅!!!

我 晚上要看星星!!



2008 年 12 月 19 日  星期五   晴天


2008-12-19 滿足 分類: 未分類

只能說頹了...

笨星我竟然會搞d咁ge野= =''

今天交左家長信,見到陳潔嫦個樣勁唔爽,我心情就超爽,請假唔返補課ge心情真好

話說qooza好煩..完全唔識搞= =''戰敗

期待明天的"飯抄蛋"

玻璃靠你喇..得你識煮野...唔洗驚唔好食,我地唔好食返自己d野就得= =''

期待21號去camp....