平安夜都要補足一日課...頹...
補課異常地專心..orz
4點喇..放補課喇,返屋企用左陣電腦就返教會
7點半...報佳音開始..地點..上水廣場對出天橋...
平安夜的上水非常少人...4個so far+4個so close連群結隊出動傳福音..
奶奶好踴躍..感恩
成績...忘了xd之後諗住去食糖水...點知爆人...全so far得我一個粉嶺..orz.
自己一個塔車返去..去左許留山買糖水xd
12點幾準時上床訓..
長州之旅續
第二天...早上6點..翁+和chy的電話鬧鐘非常盡責地工作..
多啦a夢和一首不知名的歌不斷播...我地又懶去熜..冷呀..
全部人得佢2個冇醒....多得garry去熜..但都嘈左半個鐘= =
之後再訓..訓到9點先起身...
11點幾..bear,玻璃,茵..出左去飲茶= =
lunch..冇咩點食野..因為冇野好食..
之後..佢地返左黎..茵笑住咁話,我唔見左電話呀
我地..o哂..唔見左電話仲笑得出= =''真的係青山出黎嗎@@?
係間屋搞到2點先出去..
租單車..長州環島行..去到東提果邊...同chy上山去睇小長城...其他人係到睇飛行服務隊救人= =''
4點幾5點..冇野做去左體育館book羽毛球場...orz...我地應該係第一批遊客係長州打羽毛球!!
book左7點....之後返去睇電視同玩...我地真係留戀間屋...
7點囉...本來係到睇電視睇到就黎訓著ge我地..好精神咁起身...出發..
打羽毛球果陣..8條友分4隊...唔洗打果d係到訓教= =''我地book場來訓的@@?
打完..book埋乒乓球場..book左1個鐘..打左10分鐘...
成班人係到跳舞orz..

咁靚仔..唔好怪我放上黎xd~~玻璃同茵影得好~
我地頹到book乒乓球場跳舞...上面好似有個呀嬸望住我地添= =
玩完~返歸..9點開始煮dinner
今晚晚餐~炒烏冬..餸係琴晚火鍋食唔哂果d
甜品係玻璃自家製西米露
炒烏冬由翁+操刀..落左1/4支鼓油....咸死orz
不過我都食左3碗...幾好食的..飲左成支銀菊露xd
之後食西米露..講真..真係幾好食...係甜左好多咁解姐..
極咸+極甜=飲咩都冇味+咳死
晚上..佢地跳唔夠..食完野仲要跳多幾次...
11點幾訓...佢地係我旁邊開戰...枕頭大戰..
茵與布甸狗枕頭爭奪戰...
chy收埋個枕頭係我床下面做咩= =雖然我訓左..
大戰持續至2點...嘈到拆天...冇人黎拍門投訴xd...
訓唔到呀...冇啦啦有幾個枕頭飛埋黎..茵仲要踩我幾腳= =''
2點幾果陣叫翁+,chy熜鬧鐘...唔知有冇熜... |