I Love You ar !!!
我愛死你地呀 哈哈 勁耐冇打日記lu
就開學啦 都係時候打返先
暑假我點解唔打呢
就係...................因為
我懶 成日雇住玩 不過 我同自己講過
過埋個暑假就會乖乖地努力讀書 希望升到中六啦
暑假後我會打小好多機 俾多d時間係朋友到
聽日開始要同所有識既朋友講 i love you 先 呵呵