| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 5 月 6 日 星期六  | |
| 520 |
同老公你傾電話,,,,,開心的,,,你同我講<我愛你,,,,老婆!!!>
你要記住逢一,,,,三,,,五,,,七,,,你打比我!!!逢二,,,,四,,,六,,,我
打比你呀!!!知唔知呀???我會期待5月8日同5月23日來臨啦!!!
依架我地大家要加油,,,,,努力讀書呀!!!
az-az-frighting!!!
ps.老公我都好愛你呀!!!!!!5201314!!!
我中意你可愛,,,,,型,,,,好人,,,,令我開心,,,,唔會呃我,,,
唔會好似我咁任性,,,最重要個樣係你錫我,,,,唔會蝦我!!!!
咁你依架明我中意你d咩味呀???
|
| 刊登時間︰2006-05-06 10:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 對唔住 |
對唔住呀!!!!!!!!!
我兩次都係咁!!!!
令你對我失晒信心!!!!
同你一齊個陣時,,,
我先發覺我冇左佢係唔
得架!!!我同佢一齊冇
同你一齊咁拘緊......
條電話繩我都
會比番呀濠架!!!!真
係十萬個對唔住!!!
 |
| 刊登時間︰2006-05-06 02:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 5 日 星期五  | |
| 5月5日 |
|
今日去左山山屋企,,,,幫佢地買xx飲,,,,我同2個人一齊
飲一支囉,,,,,唔夠飲,,,,,飲完諗住最個個玻璃樽玩誠
實與大膽,,,,點知有人唔玩囉,,,,,唔知點解.....我又比人
偷拍囉,,,,無奈,,,,,跟住我地個個都拎住部電話,,,係咁影...
玩完偷拍,,,一直坐,,,,,坐到山山呀爸呀媽番,,,,,我地就出
左出面玩,,,,去左/\/\記食野,,,,食左個包,,,,好少自己一個
會食得晒一個包....食完野,,,係ok門口傾計,,,,傾左陣,,,,
山山同劉年要番屋企食飯,,,,我同呀濠,,,呀俊,,,,雪米,,,1個
唔知叫咩名既男仔,,,,,1個唔識既男仔去左公園坐等劉年佢地
食完飯出黎,,,係公園玩平行木,,,,雙杆同捉,,,,開心的......
等左1個鐘,,,,劉年先出黎囉,,,,,係度玩爆樽,,,成地都係玻璃,,
玩完坐多一陣就走左啦,,,,呀俊同呀濠送我出香港仔,,,,係度
同佢地講聲多謝先!!!!!冇散紙搭車,,,,,呀濠借八達通比我,,,,,
真係好人!!!!! 番到屋企打比你同玩電腦,,,,billy話佢同張
亨係華富ok見 到我波,,,,,但係我見唔到佢,,,,下次你見到我
一定要叫我呀!!!! 今日好支力呀,,,但係又好開心波!!!!
ps.你想唔想同我一齊呀???我唔想同你冇結果.......不如我地
一齊啦!!!!!
ps.對唔住呀!!!我總味決定到我中意你定係中意佢呀,,,
你比多小小時間我呀!!!!3日後我答你!!!!
ps.山山你背脊依架有冇事呀???再痛記住睇醫生呀!!!知唔知呀???
ps.希望劉年追到雪米啦!!!!
ps.多謝你送比我地個個電話繩!!!!
 |
| 刊登時間︰2006-05-05 10:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 22 | »
|