你番左黎啦!!!!
今日幾開心,,,,,同山山,,,,謝文俊,,,,,劉年,,,,,呀濠佢地去左游水.........
係果度玩捉同埋玩誠實與大膽,,,,,,我同山山揀左大膽,,,,,,跟住佢地叫
我地去跳水板度跳落水囉,,,,,,勁驚..........d水有4m幾,,,,,,有3,4個我
高度咁深,,,,,我飲左1啖水囉,,,,,,不過都幾好玩.........游完水去左街市
食野,,,,,,我比人偷拍囉,,,,,唔知邊個咁中意玩偷拍呢.........我為左del
個張相由黃竹坑追到華富囉,,,,,,個謝文俊死都唔肯del.............冇佢
計囉,,,,,,,嬲佢,,,,,,總之唔跟佢番華富啦,,,,又del唔到張相,,,,,又要出
番香港仔搭車番屋企,,,,,番到屋企,,,,,同謝文俊玩msn,,,,,佢話del左
張相.....開心死我啦!!!!!!
p.s.發現自己有小小中意番你.....
 |