| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 15 日 星期日  | |
| 巧hapi!!! |
今日去左子恵屋企反呀…..上次星期6去完………今個星期6又去…….哈x2…….個2日都係係佢屋企食飯!!!^佢呀媽煮d野巧巧味呀……諗起都巧想去多次呀!!!^
|
| 刊登時間︰2006-01-15 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 13 日 星期五  | |
| 好慢呀!!!....... |
|
1月13日
因為個板要番新…..所以個個板慢到嘔…..唉…..我都冇咪心情寫日記…..最後等到個板好番d先寫(既係
1月15日
)
|
| 刊登時間︰2006-01-15 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 12 日 星期四  | |
炒左一科呀  |
|
炒左一科呀><點好呀!慘啦!好唔happy呀!如果我一科都冇炒就冇禮
物架啦!我可能又買部新手提啦!^^(Sony Erission)同山山一樣!哈哈!今日d時開好快過呀!我估天日都係架啦!不過日日番學∼番到好悶呀!!!我好想番小學讀呀!小學d老師好咁多……….d同學有冇咁悶……
唉∼一句講晒中學悶到嘔!!!

|
| 刊登時間︰2006-01-12 06:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|