| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 4 日 星期六  | |
好開針  |
今日去左呀濠間學校玩!都幾好玩!跟住出左hk仔........
榴槤同歐陽聖棋狂問人佢地2個邊個靚仔d......識又問唔
識又問......我地入左1間店入面.........佢地又問........
個個女仔話如果佢地買野佢先答佢地2個邊個靚仔d......
...估唔到2個白痴真係買左野........個個女仔同差我唔多
大.........真係識做生意.........哈哈!!跟住去左kfc買野!!
見到光一!!!!我同山山坐左去光一張檯到!!!!!!同佢傾左10分
鐘到佢話要出去搵人........跟住佢就走左.........歐陽聖棋
同呀濠話光一幾型!!!!!!!我覺得佢地幾個都型唔過光一!!!食
完野大約7點到........行左行.......去左海旁玩!!!!!!榴槤同
呀濠係到跳舞.......行過果d人以為佢地傻架.......呀濠跳
左落人地隻船度.........好勁呀!!!!!!我,,,,山山,,,,榴槤都唔
敢.......玩左9個字到.........我同山山番左華富個公園傾計...
榴槤同呀濠就去左華貴玩......我同山山傾左好多好多野!!!!!!!
我同山山都唔係好開心!!!!!因為................跟住榴槤同呀濠
上左黎華富!!!!!榴槤同呀濠2個都勁down........榴槤話唔見左
部電話.........而呀濠因為某件事而唔開心........冇幾耐山山同
榴槤要番屋企...........我同呀濠傾計......呀濠真係好慘呀......
山山你想點架???

|
| 刊登時間︰2006-03-05 12:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 2 月 25 日 星期六  | |
2月25  |
今日出左c wb行!見到dennis同3個f.2一齊……..
o晒嘴囉…………..傾左幾分鐘……我同山山勁無奈咁走
左……….跟住我地行sogo買左好多野!!!好開心!!!
行行下山山話想出mk…..但係最後唔知點解又唔出……..
係條街到…我同山山見到1個冇左2隻眼o既黑衣…….我地
勁驚!!!!!既刻走左……….and then去左華富玩!!!!!!
 |
| 刊登時間︰2006-02-25 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 23 日 星期四  | |
| 艾笠u |
今日睇到某某人個xanga日日提起你波.............人地擺到明鐘意你啦!!!!!係咪先?????...........依架我好憎個個人囉!!!!!!!!!!鐘意人就同人講啦!!!!!!!!扮晒野咁!!!!!!!!!!!賤格!!!!!!!!最憎呢D人!!! |
| 刊登時間︰2006-02-23 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|