祝媽咪母親節快樂!!!!我自問唔係一個孝順女,,,
但係我希望你日日都咁開心,,,唔好再擔心我啦,,,
我會乖d架啦,,,我知我由6年級開始曳,,,因為某d
原因,,,不過我以後會乖d,,,唔會好似已前咁日日
激,,唔聽你話!!!有時我同你嗌交,,,我自己係房度喊,,,
其實我好想同你講對唔住架,,,,不過我冇勇氣去講!!!
但係第二日,,,你就當冇發生過任何事,,,冇再嬲我....
媽咪我應承你,,,我唔會再激你!!!做好自己本份!!!
永遠愛你!!!! 請你原諒我既任性!!!!
明月光 為何又照地堂
寧願在公園躲藏 不想喝湯
任由目光 留在漫畫一角
為何望母親一眼就如罰留堂
孩童只盼望歡樂 大人只知道寄望
為何都不大懂得努力體恤對方
大門外有蟋蟀 迴響卻如同幻覺
Shall we talk Shall we talk
就當重新手拖手去上學堂
|