今日,,,,,上午係屋企發毛.......下午,,,,,,大約5點幾jojo同泓泓係我屋企留下!!!!!!!
同佢地傾電話&係我間房個窗度say hi.......冇幾耐某人到左海怡打黎叫我落去公園搵
佢,,,,,,,,落到街打左比山山叫佢一齊黎.........總應承左請佢食野........點知冇帶$$....
連鎖匙都冇帶......無奈..........係公園行左3,4個圈都唔見某人......諗住打比佢個時,,,,
聽到有人叫我......「令」個頭原來係佢......見到佢開心呀!!!!!唔知過左幾耐,,,,,,山山
到喇,,,,,,,冇乜埋過佢.......靜係掛住同某人一齊........係到同山山講番sorry..
....對唔住呀!!!下次我一定會陪番你!!!!唔好嬲我呀!!!!玩到8點幾,,
山山走左.........得番我同某人.........傾到9點幾..........好開心的....跟住見到
d唔想見既人.....即刻走..............咁都比佢地見到,,,,,真係唔好彩!!!!!
山山: 真係真係對唔住呀!!!我下次唔敢喇!!!!!下次請番你食野呀!!!!
某人:下次先喇!!!!如果下次你再同我講多次「xxx!xxx!」我就諗下同唔同做你想做既野
喇!!!其實我今日唔係想拒絕你嫁.......不過我味有心理準備呀........sorry !!!!!我愛你
100%!!!!!原本想同你講我愛你愛你1000%!!!!不過廢事比你話我愛你愛到你想死喇!!!!
% |