| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 6 日 星期一  | |
靜番1日.............  |
靜番1日就要番學T^T............咁快就放完假.........巧唔開針呀!!!!!!!!!!D功課咁多..............做極都做唔晒............尤其係D數學功課睇見都暈.............好多唔識做..........3點鐘總要出街............可能做唔晒D功課><!!!!!!!!!!!!今晚又要開夜車呀!!!!!!!!!!!T^T唔要呀!!!!!!!!!!!

|
| 刊登時間︰2006-02-06 12:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 5 日 星期日  | |
| 又去左人屋企!!!!!!!!!!! |
新年有咩做呀多數都係去人屋企拜年架喇............我今日都唔例外................我今日去左舅父屋企........我呀媽佢地打麻雀...........我同我d表弟表妹反魚蝦蟹.............差唔多日日都反...........次次都贏!!!!!!!!!!!!哈哈!!!!!!!我舅父同我呀公就賭馬...........整到我舅父屋企好似賭場咁................巧開針呀!!!!!!!!!我呀媽打麻雀贏左500幾蚊!全靠我幫佢打左1舖!分左100蚊比我!!!!!我反魚蝦蟹贏左30幾蚊!!!!!!!我新年到e架逗左2500幾蚊利是!!!!!!不過我估好快用完......所以我決定要儲$$!!!!!!!!!!!唔係就巧快用晒架喇!!!!!!!!!!!!!!
 |
| 刊登時間︰2006-02-05 11:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 31 日 星期二  | |
| 新年! |
| 今日係1月31日!初3!哈哈!逗左3日利是就已經有1900蚊啦!大家宜架又逗左幾多$呀!時間過得真係快有1個月啦!天日就係2月!有係1個新開始!其實都唔係姐...........日日都係新既開始...........新年大家應該會好忙架啦!日日都要逗利是!我估得岩唔岩呢........哈哈!天日又去人地屋企!好開心呀!!!!!
 |
| 刊登時間︰2006-01-31 10:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|