| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 11 日 星期二  | |
| 4月11 |
聽完妳講o既野の後我都唔知開心好定唔開心好......
妳對我成日忽冷忽熱都唔知妳想點.........我真係好想知妳個心
究竟有冇我呀!!!!!!!妳想唔想同我一齊呀!!!???唔好再逃避喇!!!!!

|
| 刊登時間︰2006-04-11 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 18 日 星期六  | |
| 掛住你!!!!!!!!//////// |
好掛住你呀!!!!!!!依架好想見到你呀!!!!!!!!!
mizz you and love you 4 fever!!!
 |
| 刊登時間︰2006-03-18 12:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 15 日 星期三  | |
| 3月15 |
今日隻眼好紅呀T^T日日想整佢~~~因為隻眼好痕!!!.......
中文堂郭老師叫我唔好整隻眼..........我咪乖乖地聽佢話囉!!!
我同芒果真係冇緣!!!!!!........... !!!!次次一食就會敏感!!!!!!!
今日maths堂譚老師講佢間大學d鬼故同笑話冇上堂!!!!!!!
哈x2!!!如果堂堂都係咁就好!!!!!!放學去左睇老師同同學打波!!
ball team d人贏左!!!!好勁呀!!!天日去唱k!!!!!!好期待天日!!
!!!希望塊面天日冇是!!!!!!!!!!
 |
| 刊登時間︰2006-03-15 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 22 | »
|