| «‹ March 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
| 2006-12-19 |
分類: 未分類 |
今日嬲爆牙,,係有兩樣野既...第一樣唔講得,,得一個人知嫁炸....第二係,,我牙媽狂罵我囉,,死柒婆,,死kai子,,好想爆粗牙....頂......><
|
2006 年 12 月 18 日 星期一  |
sor....  |
分類: 未分類 |
今日詩詩同c敏上左泥,,sor牙....洪洪,,我唔應該咁對你嫁,,真係好sor....郭芷,,果d野係詩詩打嫁,,sor...
|
2006 年 12 月 17 日 星期日  |
| 2006-12-17 |
分類: 未分類 |
琴日未打blog...成日都唔記得打...
咁琴日欣欣la,詩詩同洪洪上左泥,,本來得洪洪同欣欣嫁炸,,跟住詩詩打電話泥,,問有冇人係到,,我話有洪洪囉...(佢同欣欣嗌左交,,so冇講欣欣係到)但係詩詩話唔約佢,,咪叫佢上泥囉!!詩詩上泥冇幾耐,,欣欣走喇!!(洗唔洗咁喎)
今日係屋企好悶悶囉,,跟住詩詩都好悶,,咁佢問我可唔可以落泥,,咁我咪話是但囉,,佢落到泥話想打機,,咪打囉!!
To詩詩:好叻喎!!次次都第二,, |
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
| 2006-12-15 |
分類: 未分類 |
今日有好多人上泥牙...有洪洪la,,東琳la,,winnie姐la,,小婷la同埋郭芷~小婷咁早走嫁,,好多謝洪洪同東琳牙,,本來佢地走嫁,但係知我喊,,陪到我6:00牙,,thx...都好多謝郭芷,,我喊果陣哄返我,,thx...仲知要多謝好多人la,,好開心牙~~winnie要我係佢去我屋企果時唱芥末巧克力...頂!!
thx.... |
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
| 2006-12-13 |
分類: 未分類 |
頂,,今日好嬲牙,,個果林麗詩無lala嬲我囉!!o晒喎!!平時都聽晒佢話la~~仲想點牙~係!!我認,,我係中2同郭芷玩~唔得咩!!又會有錯囉!!你憎果d人,唔代表我都要憎佢嫁!!姐係,你憎郭芷,,但係我好中2同佢玩,,我真係唔知你嬲我咩囉!!你以前成日用*佢*威脅我,我都算!!但係我今次真係嬲!!我平時嬲人最多嬲15分鐘,,但係我左你足足2日,,係2日牙!!你唔同我講sor,我係唔會同你講,雖然我有喊過,但係我唔會再喊嫁喇,,我ge眼淚唔會為你而流嫁,,但我真係唔想
hate u 4ever
牙...
我係呢到講晒d野,,我真係舒服晒... |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|