好耐冇打喇...因為太不耐煩了..我見到winnie打...咪打囉..(冇2c嫁) Alex,,stephy,,miki泥左我地學校...stephy同alex太令了...miki冇人理(太可憐了)XD 今日janet比人蝦...雖然有小小憎佢...但係冇人理既個種感受...我好明囉.. 日日都得我一個...係小婷佢地好人炸... 因為石石子而搞到咁... 唔知值唔值得呢?!
情人節過左...冇得同我中2既人過呀...><"同我呀媽過,,唔得呀!! 真係好掛住家a喔!! 好多人剪左頭髮...winnie la,詩詩la~我la~ 唔記得帶朱古力哇!!唔知點食... 我重覆多次,,我唔食朱古力嫁...
琴日發燒...103.4...個頭超痛...同吳雯一樣..佢高過我..佢104...同病相憐吧!! 今日冇去比賽...食超多藥...死左...
今日1愛win左....最佳團結獎...冠軍...YEAH~
而家唔係好想打blog囉.... 今日楊宜打133玩winnie囉,,超爆笑囉!!