今日其績呀....冇勵勤囉!!借左本gammar比洪洪,,點做呢??怕怕中~ 同詩詩n洪洪玩得勁開心囉!!
琴日洪洪,,winnie同詩詩上左泥....我覺得我係唔可以怕黑嫁囉....一怕黑就會比人玩嫁喇...><"你地好野囉...><" To winnie:我塗左喇...waka** To 詩詩同洪洪:你地好喇喎!!.\ /. 今日係屋企悶到爆炸.... To 洪洪同詩詩:憎爆某條仆街囉!!咁玩你地,,未死過呀!!佢又唔係令仔喎!!cheap精....(係咪好開心呢?!)
今日詩詩同洪洪上左泥,,比人輪姦...明知我怕黑嫁ma~仲要熄囉!!頂你咩... To 詩詩:我一定會報復嫁...哼~ To 洪洪:你見死不救丫...
今日詩詩上左泥呢!!玩得超開心...><"越泥越艾詩詩喇...真可愛呢...waka*洪洪唔好呷醋呀!!我艾你too....><"未做功課呀...
今日我呀媽放假....佢沖梁,,我先上到炸...今日好好好好好乖咁做晒功課...><"好多謝洪洪la,,winnie la,,嘉嘉la,,coco la,,詩詩la,,mandy la....好多好多人....特別係coco呀...係佢令我笑嫁...><" 多謝晒呢!!