今日冇返學...病左...(洪洪先知點解)...竟然得洪洪,,欣欣同winnie問候我囉!!我呢刻先知咩叫真正朋友囉...hurt爆..><"
無lala比人叫我做呢份野...唔想做牙....唔做會比人打??oh!shit....
1* 今日係幾號: 16/1
2* 有心理準備做呢100條未: 有牙!!
3* 最鍾意聽咩歌:旋律吸引到我:twins既歌都鐘意
4* 你有無潔癖: 有小小la
5* 鍾意ICQ定MSN多: MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 好悶...o晒...冇8個咁多!!
7* 最後一次睇咩戲: 唔知牙!!
8* 住係邊區: 東區
9* 最想得到咩: 一個無憂無慮既生活
10* 曾經愛過最衰既人: 唔知呢...><
11* 有無後悔愛過佢: 唔知呢...><
12* 有無想過幾時結婚: 下...冇喎....
13* 你覺得最可怕既係咩: 見到鬼>w<
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 小學d fd囉...
15* 如有識左幾耐: 4/5年
16* 日記網址係咩: 呢個囉...
17* 最討厭的人或物: 有
18* 屋企電腦係唔係廢既: 係嫁
19* 最想多謝邊個:自已
20* 近排有咩令你有好大壓力: 功課
21* 有無得罪過人: 有
22* 如果有得罪左邊個: 唔講
23* 用咩牌子既筆做功課:唔知嫁...
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 煩呀
25* 第一次拍拖係幾時: 冇
26* 記咩最叻: 野食掛...(洪洪同詩詩講嫁)
27* 有無講過粗口: 有
28* 最討厭咩天氣: 落雨
29* 最鍾意哪個卡通人物: melody>3<
30* 鍾意男定女:><"
31* 支唔支持同性戀:><"
32* 最討厭的數字: 4
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 坦白、率直
34* 有咩秘密唔同人講: 話明秘密,,點會話比人知=.="
36* 數出你最愛既朋友: 好多喎....
38* 係唔係乖學生: 絕對唔係
39* 依家幾歲: 12
40* 數口叻唔叻:唔叻
41* 去開邊間超級市場: 百佳
42* 你覺得你係咩人: 好人~XPP
43* 口頭禪係咩: 頂....
44* 怕唔怕黑:超怕
45* 上網多數做咩: MSN
46* ICQ no.係咩: 冇喎....
47* 會唔會日日都打日記: 唔會
48* 幾度先會開冷氣: 冇話架喎,,鐘意開咪開囉~(係夏天果時)
49* 偶像係邊個:係人都知la~><
50* 做左一半啦開唔開心:ok la~~
51* 最喜歡哪一套動畫: 唔知嫁...
52* 細細個個時得唔得意: ok la=]]
53* 有D咩古怪既習慣: 成日無lala笑>.<
54* 覺得自己尚算正常嗎: ok la...
55* 做過最LOR既事: 唔講...
56*中唔中2喊??下....
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 唔知
58* ICQ HANG左你會點: 重新開機=3="
59* 有無呃過最愛既朋友: 唔嚴重果D有少少
60* 最鍾意香港邊一到: skw
61* 最鍾意講既單字:頂...
62* 最討厭咩戀情: 唔知
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 笑片
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本
65* 點解鍾意呢個國家: 多野買
66* 最怕既動物: 唔知呢!!
67* 依家有咩目標: 唔知
68* 最想學習哪一種語言: 唔知
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 小魚
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:冇
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 冇
73* 電視劇值唔值得追: 一DD啦
74* 會唔會幫呀媽做家務:一時時啦
75* 你係屬於被動定主動既人: 被動
76* 形容你最討厭既人個樣: 冇
77* 上網最唔好既地方係咩: 有少要Load好耐or "hand"
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 冇
79* 有無想過要整容: 冇
80* 覺得自己最令既地方: 冇
81* 有無界過手: 冇
82* 最想養既動物: 冇...
83* 覺得自己衰唔衰: 唔知
84* 有無兄弟姊妹:冇...
85* 係唔係淆底怪: 睇下咩事啦
86* 最唔相信邊個: 唔知
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:叫佢收皮
88* 見過最核突既事: 唔知
89* 屋企有無種花: 冇
90* 返學會唔會著冷衫: 會
91* 有無鍾意人: 唔講
92* 最鍾意咩顏色:紫+Blue
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: Edison
94* 知唔知道神係咩: 知
95* 上咩堂先會訓覺: Hist
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 冇
97* 如果你有三個願望你想做咩: 日日都同FD出去玩、唔洗番學、比多三個願望我~XPP
98* 最鍾意既運動係咩: 冇
99* 塔咩車返學:bus...
100* 眼唔眼訓: 唔眼訓
做晒喇....><"
|