傻敏,,小敏敏
hihi,,每日都有新鮮ge野出爐嫁!!!
suki5201314u
暱稱: 小..MaN*小敏敏
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-09-30
2007-06-14
2007-06-13
2007-06-11
^^
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 95
今日人氣: 0
累積人氣: 710
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


2007-01-16 分類: 未分類

今日冇返學...病左...(洪洪先知點解)...竟然得洪洪,,欣欣同winnie問候我囉!!我呢刻先知咩叫真正朋友囉...hurt爆..><"
無lala比人叫我做呢份野...唔想做牙....唔做會比人打??oh!shit....

1* 今日係幾號: 16/1
2* 有心理準備做呢100條未: 有牙!!
3* 最鍾意聽咩歌:旋律吸引到我:twins既歌都鐘意
4* 你有無潔癖:
有小小la
5* 鍾意ICQ定MSN多:
MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 好悶...o晒...冇8個咁多!!
7* 最後一次睇咩戲: 唔知牙!!
8* 住係邊區:
東區
9* 最想得到咩: 一個無憂無慮既生活
10* 曾經愛過最衰既人: 唔知呢...><
11* 有無後悔愛過佢: 唔知呢...><
12* 有無想過幾時結婚: 下...冇喎....
13* 你覺得最可怕既係咩: 見到鬼>w<
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 小學d fd囉...

15* 如有識左幾耐: 4/5年
16* 日記網址係咩: 呢個囉...
17* 最討厭的人或物:
18* 屋企電腦係唔係廢既:
係嫁
19* 最想多謝邊個:自已
20* 近排有咩令你有好大壓力:
功課
21* 有無得罪過人:

22* 如果有得罪左邊個: 唔講
23* 用咩牌子既筆做功課:唔知嫁...
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 煩呀
25* 第一次拍拖係幾時:

26* 記咩最叻: 野食掛...(洪洪同詩詩講嫁)
27* 有無講過粗口:
28* 最討厭咩天氣: 落雨
29* 最鍾意哪個卡通人物: melody>3<
30* 鍾意男定女:><"
31* 支唔支持同性戀:><"
32* 最討厭的數字: 4
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 坦白、率直
34* 有咩秘密唔同人講: 話明秘密,,點會話比人知=.="
36* 數出你最愛既朋友: 好多喎....
38* 係唔係乖學生: 絕對唔係
39* 依家幾歲:
12
40* 數口叻唔叻:唔叻
41* 去開邊間超級市場:
百佳
42* 你覺得你係咩人: 好人~XPP
43* 口頭禪係咩: 頂....
44* 怕唔怕黑:

45* 上網多數做咩:
MSN
46* ICQ no.係咩: 冇喎....
47* 會唔會日日都打日記: 唔會
48* 幾度先會開冷氣:
冇話架喎,,鐘意開咪開囉~(係夏天果時)
49* 偶像係邊個:係人都知la~><
50* 做左一半啦開唔開心:ok la~~ 
51* 最喜歡哪一套動畫:
唔知嫁...
52* 細細個個時得唔得意:
ok la=]]
53* 有D咩古怪既習慣: 成日無lala笑>.<
54* 覺得自己尚算正常嗎: ok la...
55* 做過最LOR既事: 唔講...
56*中唔中2喊??下....
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 唔知
58* ICQ HANG左你會點:
重新開機=3="
59* 有無呃過最愛既朋友: 唔嚴重果D有少少
60* 最鍾意香港邊一到: skw
61* 最鍾意講既單字:頂...
62* 最討厭咩戀情: 唔知
63* 鍾意睇邊一類型既戲:
笑片
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本
65* 點解鍾意呢個國家: 多野買
66* 最怕既動物: 唔知呢!!

67* 依家有咩目標: 唔知
68* 最想學習哪一種語言:
唔知
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:
小魚
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:
愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:冇
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:

73* 電視劇值唔值得追:
一DD啦
74* 會唔會幫呀媽做家務:
一時時啦
75* 你係屬於被動定主動既人:
被動
76* 形容你最討厭既人個樣:

77* 上網最唔好既地方係咩:
有少要Load好耐or "hand"
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):

79* 有無想過要整容:

80* 覺得自己最令既地方:

81* 有無界過手:
82* 最想養既動物:
冇...
83* 覺得自己衰唔衰:
唔知
84* 有無兄弟姊妹:冇...
85* 係唔係淆底怪:
睇下咩事啦
86* 最唔相信邊個: 唔知
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:叫佢收皮
88* 見過最核突既事:
唔知
89* 屋企有無種花:

90* 返學會唔會著冷衫:

91* 有無鍾意人: 唔講
92* 最鍾意咩顏色:紫+Blue
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:
Edison
94* 知唔知道神係咩:

95* 上咩堂先會訓覺: Hist
96* 覺得你自己係屋企有無自由:
97* 如果你有三個願望你想做咩: 日日都同FD出去玩、唔洗番學、比多三個願望我~XPP
98* 最鍾意既運動係咩:
99* 塔咩車返學:bus...
100* 眼唔眼訓:
眼訓

做晒喇....><"



2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天


2007-01-15 分類: 未分類

今日遲左走....諗住等埋欣欣....點知佢留低打籃球...咪走囉!!早知同石石子走la~><"算la~佢都唔知我等佢....
To winnie:我唔見左你個都市日報個密碼牙...sor...你再比我丫....



2007 年 1 月 12 日  星期五   晴天


2007-01-12 分類: 未分類

今日勁多人上我屋企牙....詩詩la...吳雯la...梁雯la...楊宜la同一個男仔...超好玩囉!!
To 洪洪:我唔明點解你唔上泥囉...-0-"



2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


2007-01-10 分類: 未分類

今日唔開心牙.....><"英文果個唔係我打嫁...係詩詩打嫁....你話錯人喇....我係車到比你話到差d喊....我上耀東係因為我陪梁雯同winnie炸....我唔知你諗乜囉....我走果陣仲要比你話多次....我果陣真係勁hurt囉....可能你會問我點解唔理你....我同梁雯傾緊計....先冇理到你....可能你會話我理詩詩都唔理你,,係我問吳雯咩叫so lim,,咁arm佢又同吳雯玩炸....可能你會串我話有冇咁arm....我認我係唔夠你串....
To 洪洪:我唔會令你難做....我放學唔會搭82嫁喇....

我呢篇野絕對冇粗口成份嫁.....



2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


2007-01-09 分類: 未分類

今日欣欣上左泥....洪洪冇得上泥....
To 洪洪:唔好咁la~下次再上泥囉...好冇??